آسفالتکاری در مارلیک

آسفالتکاری در مارلیک
آسفالتکاری در مارلیک

آسفالت در مارلیک

آنچه که در این مقاله می خوانید:
آسفالت در مارلیک
آسفالت چیست؟
آسفالتکاری در مارلیک
اجرای آسفالت در مارلیک
هزینه ی آسفالت در مارلیک
قیمت آسفالت در مارلیک
خدمات آسفالت در مارلیک

آسفالت در مارلیک:
شهرهای ایران از یکدیگر بسیار دور هستند، بنابراین برای ایجاد پیوند بین آنها مردم راه سازی را در پیش گرفتند.
در گذشته راهسازی با استفاده از ملات، قلوه سنگ، پاره سنگ، و شن و ماسه انجام می شد؛ اما با گذشت زمان آسفالت پا به عرصه راهسازی گذاشت.

اولین جاده ی خاکی در مصر بود که در سال ۲۲۰۰ قبل میلاد ساخته شد.

اما اولین جاده آسفالتی توسط دمست در سال ۱۸۷۰ میلادی ساخته شد. پس از آن دیگر شهر ها شروع به راهسازی و جاده‌سازی کردند.

راهسازی باعث شد تا شمال و غرب و شرق و جنوب به یکدیگر با استفاده از راهها و شاهراه ها متصل شوند اما از آسفالت به جز در راه سازی، در عایق کردن و درزگیری به عنوان ماده ضد آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آسفالت چیست؟
آسفالت رنگ تیره دارد و با اینکه نامشخص است اما ناهمواری هایی روی آن وجود دارد که این دو ویژگی آسفالت باعث شده تا گرمای خورشید را جذب کند.

اما آسفالت این گرما را در خود نگه نمی دارد و بیشتر آن را دوباره بازتاب می کند. دانشمندان آمریکایی راهی یافته‌اند که می‌توان با استفاده از آن از آسفالت گرما جذب کرد،و با استفاده از آن انرژی گرمایی ما را تامین کنند.

در واقع این گرما را ترکیب‌های دانه بندی شده در زیر آسفالت جذب می کنند.آسفالت چون نور خورشید را جذب می‌کند ،یکی از علل های ایجاد جزایر گرمایی است. همان‌طور که می‌دانید وجود جزیره گرمایی باعث افزایش دما و آلودگی هوا میشود.

اما این راهکاری که آمریکایی‌ها برای جذب انرژی گرمایی از آسفالت پیشنهاد کرده‌اند باعث کاهش جزایر گرمایی می‌شود. همچنین یکی از راهکارهایی که برای جلوگیری از ایجاد جزایر گرمایی توصیه می شود استفاده از آسفالت سرد به جای آسفالت گرم است.

آسفالت کاری در مارلیک:
شرکت ایزوگام واقع در شهر تهران تمامی خدمات آسفالت کاری مانند:زیرسازی آسفالت، روسازی آسفالت،تعمیر و ترمیم آسفالت های آسیب دیده، لکه‌گیری،روکش کردن آسفالت ها،و….را به صورت دستی و مکانیزه به صورت کلی جزئی برای شما مشتریان عزیز ساکن در مارلیک انجام می دهد.
شرکت ایزوگام نوین عهدار تمامی خدمات آسفالت کاری در مارلیک و حومه خواهد بود.

 

آسفالتکاری در مارلیک:

اجرای آسفالت در مارلیک:
اجرای آسفالت در مارلیک توسط افراد متخصص به صورت دستی و مکانیزه برای مشتریان عزیز انجام می‌شود. شرکت ایزوگام نوین آماده اجرای آسفالت در پشت بام، حیاط ،حیاط خلوت ،خیابان‌ها ،کوچه‌ها و…می باشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات ما می توانید با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید .شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از خدمات ما به صورت حضوری اقدام به خرید کرده و یا به صورت غیر حضوری ثبت سفارش و خدمات کنید.

هزینه آسفالت در مارلیک:
شرکت ایزوگام نوین آسفالت و دیگر عایق های خود را با شرایط ویژه و البته با تخفیف ویژه ای که برای همشهریان مارلیکی در نظر گرفته است اجرا می‌کند.
هزینه آسفالت در مارلیک طبق متراژ سطحی که می خواهید روی آن را استفاده کنید و مقدار آسفالته که از شرکت ایزوگام نوین خریداری میکنید،بستگی دارد.

قیمت آسفالت در مارلیک:
به دلیل تغییر پیوسته قیمتها از نوشتن و درج قیمت در سایت معذوریم؛بنابراین می‌توانید با حضور یافتن در شرکت ما از قیمت ها مطلع شوید و یا با مشاورین ما تماس تلفنی برقرار کنید تا در مورد قیمت آسفالت ها اطلاع مورد نیاز را کسب کنید.

خدمات آسفالت در مارلیک:
شرکت ایزوگام نوین واقع در شهر تهران خدماتی همچون نصب ایزوگام،فروش ایزوگام، آسفالت کاری، زیرسازی آسفالت، روسازی، قیر گونی، و قیر پاشی و تمامی خرده کاری های مربوط به آنها را در شهر تهران برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد.
شرکت ایزوگام نوین برای مشتریان عزیز تهرانی که عایقی خریداری می‌کنند و یا برای بهره‌مندی از خدمات به نمایندگی های شرکت و یا خود شرکت مراجعه می کنند،تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *