نصب ایزوگام چگونه است؟چطوری ایزوگام را نصب میکنند؟..

ایزوگام – مزایا و معایب

یکی از گزینه های افزایش بیشتر عمر بام برای سقف های مسطح ، ایزوگام یا ایزوگام اصلاح شده است. قیر اصلاح شده نوعی محصول آسفالت است که به دو روش می تواند روی سقف هم در دمای گرم و هم در سرما استفاده شود. سقف های قیر اصلاح شده مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر سقف های غشایی دارند و اغلب به عنوان جایگزین مدرن سقف ساخته شده دیده می شوند.

چگونه ایزوگام نصب کنیم؟

سقف های مسطح زمانی منحصراً استان متخصصان بودند ، اما مواد جدید این امکان را برای خود فراهم می کنند که سقف های مسطح را نصب کنند. اگر سقف مسطح شما با شن و ماسه پوشانده شده باشد ، به احتمال زیاد برای بازسازی مجدد آن باید یک متخصص استخدام کنید. اگر سطح صاف باشد ، می توانید با استفاده از ایزوگام اصلاح شده یا بام EPDM (لاستیک) مجدداً مسدود کنید.

حتما از یک مشاور مشورت بگیرید

با بازرس خود مشورت کنید تا ببینید آیا نیاز به از بین بردن سقف قدیمی دارید یا می توانید از پشت بام موجود دوباره استفاده کنید. از فلاش های مورد تأیید اداره ساختمان خود استفاده کنید. ایزوگام اصلاح شده ممکن است همانطور که در اینجا نشان داده شده دارای سطح دانه ای باشد یا صاف باشد. در صورت نصب محصول صاف ، آن را با پوشش آلومینیوم بپوشانید.

این مراحل یک روش “کاهش مشعل” را نشان می دهد که کمی ترسناک به نظر می رسد اما در واقع کار چندان سختی نیست. اجاره مشعل بزرگ پروپان ارزان است. شما همچنین می توانید ورق ها را در چسب تنظیم کنید. به نظر آسان تر می رسد اما در واقع کثیف و وقت گیر است. انتظار دارید که یک یا دو روز را صرف کار با یک کمک کننده ، برای ایجاد سقف عایق و قیر اصلاح شده برای سقف 14 متر مربع کنید. قبل از شروع ، سقف خود را اندازه بگیرید و نقاشی کنید و با یک فروشنده مشورت کنید.

وسایل مورد نیاز

ابزارها، نوار اندازه گیری، چکش، چالکین، مشعل پروپان بزرگ، چاقوی سودمند با تیغه قلاب، جرقه زن

مواد

عایق سقف، نمد سنگین سقف، ایزوگام اصلاح شده، قطره لبه و سایر چشمک زدن ها، پرایمر اسپری، میخ کلاه، میخ بام، سیمان بام

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *