غشای آسیب دیده

از جمله بهترین محصولاتی که می توانیم برای ترمیم غشاهای قیری آسیب دیده استفاده کنیم (و سپس از آنها محافظت کردیم)، مواد درزگیر چسب بدون حلال، خمیرهای تسطیح کننده، غشاهای قیر پایه آب و غشای مایع وجود دارد که اشعه خورشید را منعکس می کند.

عمل ضد آب بودن غشاهای قیری در سقف های مسطح می تواند توسط عوامل مختلفی به خطر بیفتد، که بعضی از آنها در اینجا شرح داده می شوند. این سطوح تحت تورم حرارتی (چرخه یخ زدگی و ذوب شدن)، تحت تأثیر هوای بد (باران ، باد)، U.V. و به تنشهای مکانیکی. همه این عناصر در کاهش اثر مهر و موم مواد ضد آب کمک می کنند و ماهیت پوشش را به خطر می اندازند. این، به نوبه خود، می تواند منجر به ایجاد ترک و شکستگی شود، بنابراین عملکرد مخرب آب را تسهیل می کند.

نواحی بحرانی غشاهای قیری

هنگام عایق رطوبتی با استفاده از غشاهای قیر فروپاشیده شده، جوش های لب به لب و جانبی به طور کلی مهمترین و آسیب پذیرترین مناطق محسوب می شوند. همچنین لازم است که عملکرد آب راکد، که حاوی عناصر اسیدی است و می تواند سطح قیر را با گذشت زمان از بین ببرد، در نظر گرفته شود. نتیجه جدا شدن مقداری جوشکاری و ایجاد ترک و سوراخ است. اگر موارد بالا اتفاق بیفتد، ضد آب یکنواختی و تداوم خود را از دست می دهد و در نتیجه کارایی خود را از دست می دهد.

بهترین روش ها برای جلوگیری از آسیب دیدن

از طریق کنترل های توجهی و نگهداری دوره ای سقف های مسطح، می توان قسمت های آسیب دیده غشاها را ترمیم کرد. بنابراین، می توانیم از شرایطی که می توانند به پوشش های ضد آب آسیب برسانند، جلوگیری کنیم. در واقع، ما می توانیم انواع مختلف مداخلات را انجام دهیم که سطح سقف های مسطح را کاملا ضد آب و محافظت می کند. این به لطف فناوری مدرن که راه حل های نوآورانه و با عملکرد بالا برای این نوع برنامه ها ارائه می دهد، امکان پذیر است. این محلول ها نه تنها از عملکرد ضدآب بودن غشاهای قیری محافظت می کنند، بلکه سطوح آسیب دیده را نیز بازیابی می کنند.

اقداماتی که هنگام ترمیم غشاهای قیری آسیب دیده انجام می شود

موارد زیادی برای مداخله در ترمیم غشاهای قیری آسیب دیده وجود دارد. به عنوان مثال ، در صورت منظم سازی و نوسازی دامنه های بسترهای قیری، چه از غشاهای قیر صاف و چه از لایه های آهنی تشکیل شده باشد، می توان از خمیر سطح بندی یک جز آماده استفاده، استفاده کرد. این خمیر تسطیح کننده قیر و پایه آب است، به راحتی قابل کار است و همچنین می تواند برای تحقق اتصال های متصل به دیوار به گوشه های کف سقف استفاده شود. استفاده از مهر و موم چسب بر پایه قیر و پلیمرهای با کیفیت بالا برای آب بندی اتصالات همپوشانی در عمل تخمگذار غشاهای پلیمری-قیر توصیه می شود.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *