لیست قیمت ایزوگام با توجه به عوامل مختلفی تعیین می گردد. امروزه در بازار های ایران قیمت های متفاوتی از ایزوگام در بازار وجود دارد. مشتریان با توجه به نوع کاربری ، بودجه در دسترس، منطقه زندگی و فصلی که در آن ایزوگام اجرا می شوند، می توانند ایزوگام مورد نظر خود را انتخاب کنند. مشتریان در زمان خرید با در نظر گرفتن فاکتور های ذکر شده می توانند بهترین نوع ایزوگام را انتخاب نمایند.

چه فاکتور های در لیست قیمت ایزوگام تغییر ایجاد می کنند؟
همواره دلایل مختلفی وجود دارند که با تغییر در آن، در لیست قیمت ایزگام تغییر ایجاد می شود.با نگاهی کلی به مراحل تولید ایزوگام، روش تولید، مواد به کاربرده شده و روش نصب می توان لیست قیمت ایزوگام را به صورت معقولانه ارائه نمود.

در این بخش به بررسی فاکتور های مهم در لیست قیمت ایزوگام می پردازیم:

1. قیر پالایشگاهی مورد استفاده در تعیین قیمت ایزوگام نقش مهمی بر عهده دارد. برای مثال قیر تولید شده با کیفیت بالاتر در افزایش قیمت ایزوگام موثر است.
2. میزان قیر استفاده شده در ایزوگام در هزینه تولید ایزوگام بسیار موثر است. بهترین نوع ایزوگام با اختلاط قیر 60 تا 70 درصد تولید می شود.
3.تعداد لایه های استفاده شده در تولید ایزوگام بسیار موثر است. ایزوگام های دولایه و دو لایه فویل دار دارای قیمت بالاتری هستند.
4. اگر در ساختار ایزوگام از تیشو استفاده شود مسلما آن ایزوگام دارای قیمت بالاتری می باشد.
5. در کنار تیشو نیز باید از مواد دیگری به نام پلی استر استفاده شود. اگر در ساختار ایزوگام این دو ماده با کیفیت بالا استفاده شود، ایزوگام با افزایش قیمت مواجه می شود.
6. در بعضی از ایزوگام های تولید شده از یک لایه فویل به عنوان رویه استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت آن می شود. این عامل می تواند قیمت ایزوگام را کمی بالا تر ببرد.
7. فصلی که در آن مشتریان تصمیم می گیرند ایزوگام مورد نظر را نصب کنند، می تواند در لیست قیمت ایزوگام موثر باشد. اواخر فصل بهار و فصل تابستان قیمت ایزوگام نسبت به فصول زرد کاهش می یابد.
8.اگر کارخانه تولید کننده ایزوگام تا شهر شما فاصله طولانی داشته داشته باشد، لیست قیمت ایزوگام با افزایش مواجه می شود.

در صورتی که اقدام به خرید ایزوگام با کیفیت مناسب نمائید، تنها با یک بار نصب این عایق، ساختمان خود را تا مدت طولانی در برابر رطوبت و نم عایق می نمائید. شرکت عایق نوین با برخورداری از تیم حرفه ای در تمامی مراحل مشاوره، تامین و اجرا در کنار شما مشتریان محترم می باشد.

لیست قیمت ایزوگام بدون نصب در شرکت عایق نوین

بعضی از مشتریان تنها خرید ایزوگام را از شرکت های تولید کننده ایزوگام انجام می دهند و اجرای آن را به نصابان ایزوگام واگذار می نمایند. در رابطه با این نحوه خرید باید عنوان نمود که ممکن است که اجرای پروژه با کیفیت بسیار خوبی انجام نشود. از این رو کارشناسان نصب ایزوگام و عایق سازی همواره پیشنهاد می نمایند که تمامی مراحل مشاوره، تامین و اجرا بایستی به صورت واحد توسط شرکت های دارای شماره مجوز و با ارائه بیمه نامه و ضمانت نامه کتبی اجرا انجام شود.

مشتریان چگونه به تهیه لیست قیمت ایزوگام اقدام نمایند؟

شما کاربران گرامی سایت به راحتی می توانید با رجوع به صفحه لیست قیمت ایزوگام تمامی محصولات را به همراه نصب مشاهده و اقدام به خرید نمائید. شما نیز می توانید به دو صورت تلفنی و اینترنتی اقدام به خرید نمائید. کارشناسان فنی و فروش عایق نوین به صورت 24 ساعته آماده ارائه پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

آیا می توان از کارخانه به صورت مستقیم اقدام به تهیه ایزوگام نمود؟

شرکت های تولید کننده ایزوگام دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر شهر ها هستند. مشتریان می توانند با تماس با نمایندگی دلیجان در تهران و سایر شهرستان ها به طور مستقیم درخواست خود را مطرح نمایند. قیمت های ارائه شده توسط نمایندگی ها، بر اساس مصوبه کارخانه تولید کننده ایزوگام می باشد.

شرکت عایق نوین، ارائه دهنده لیت قیمت ایزوگام در تهران و کرج می باشد.

شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی مستقیم ایزوگام دلیجان در تهران و سایر شهر ها ایزوگام دلیجان را در انواع مختلف و با قیمت مناسب در دسترس همگان قرار می دهد. شما می توانید برای دسترسی به قیمت ایزوگام و هزینه نصب، از طریق شبکه های اجتماعی و همچنین وبسایت عایق نوین با مشاوران عایق نوین تماس حاصل نمائید.

ایزوگام ها با چه کیفیتی تولید می شوند؟

ایزوگام ها با دو هدف تولید می شوند. برای مثال نوعی از ایزوگام برای مصرف داخلی و نوع دیگر ایزوگام با هدف صادرات در دسترس عموم قرار می گیرند. دانستن این نکته الزامی است که کیفیت هر دو نوع محصول مشابه بوده و در جوامع خارج از ایران مانند مشتریان داخلی، درصد بالای رضایتمندی را کسب نموده است.

در تمامی ایزوگام های صادراتی:

تمامی استاندارد های بین المللی رعایت شده است.
قیر استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
تمامی مراحل آزمون کنترل کیفیت را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
دارای بیمه نامه ، ضمانت نامه و مجوز های کتبی می باشد.

در کدام مناطق تهران ایزگام دلیجان دارای نمایندگی فعال است؟

شرکت عایق نوین در تمامی مناطق 22 گانه تهران فعال می باشد. شما می توانید با تماس با نمایندگی عایق نوین در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران در کمتر از 48 ساعت ایزوگام مورد نظر خود را در متراژ در خواستی دریافت نمائید. تیم فنی به همراه تکنسین های حرفه ای با توجه به زمانبندی اجرای پروژه در زمان مقرر پروژه را به اتمام می رساند. در نظر داشته باشید که اجرای پروژه ها توسط تیم عایق نوین با ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی انجام می شود.

آخرین قیمت ایزوگام در سال 99

از آنجایی که قیمت ایزوگام در سال 99 با نوسان رو به رو است، بسیاری از مشتریان در زمان خرید با مشکل مواجه می شوند. باید بدانید که شرکت عایق نوین به صورت روزانه، آخرین قیمت ایزوگام را با قیمت های ارائه شده توسط کارخانه ایزوگام دلیجان به روز می نماید. لذا از دریافت آخرین قیمت ایزوگام دلیجان می توانید با مراجعه به این سایت اطمینان حاصل نمائید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *