لکه گیری ایزوگام در تهران

جهت اقدام برای لکه گیری ایزوگام در تهران کافیست با مشاورین ما تماس بگیرید و این مقاله را تا آخر مطالعه کنید تا از روند لکه گیری ایزوگامِ ایزوگام نوین مطلع شوید.

لکه گیری ایزوگام در تهران یا هرجای دیگری، وقتی انجام می شود که قسمت هایی از پشت بام یا دیواره ها که قبلاً عایق بندی شده بودند، آسیب ببینند. در این شرایط به جای این که کل ایزوگام کنده شده و سطح مورد نظر مجددا ایزوگام شود، تعمیرکاران آن را لکه گیری می کنند.

به این ترتیب تنها بخش های آسیب دیده ترمیم می شوند. به این عمل لکه گیری ایزوگام گفته می شود و معمولا بسیار ارزان تر از نصب مجدد است. وزن رول، ضخامت و تعداد لایه ها و جنس آنها مهم ترین معیارهایی هستند که قیمت لکه گیری و تعمیر ایزوگام در تهران بر اساس آنها تعیین می شود.

روش صحیح لکه گیری ایزوگام

عایق های حرارتی با گذشت زمان دچار آسیب و ترک خوردگی می شوند ، در صورتی که ایزوگام ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشند ، ترک های ایجاد شده سریع تر نمایان خواهند شد .کارشناسان متخصص در این زمینه با بررسی و تشخیص به موقع عملیات بازسازی و ترمیم ایزوگام را انجام می دهند . برای ترمیم ایزوگام های فرسوده ابتدا نصاب با استفاده از حرارت و تیغ مخصوص ، ایزوگام های آسیب دیده را جدا کرده و در محل ایزوگام جدید را نصب خواهد کرد . چنان چه نیاز به تعویض ایزوگام آسیب دیده نباشد ، می توان با استفاده از روش لکه گیری ایزوگام ترمیم و بازسازی را انجام داد.

لکه گیری ایزوگام چگونه انجام می شود ؟

لکه گیری ایزوگام جهت برطرف کردن مشکلات و خرابی های ایجاد شده بعد از عایق کاری انجام می شود .روش صحیح لکه گیری ایزوگام توسط افراد با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد. نصاب ایزوگام باید قبل از اجرای آن کلیه قسمت هایی را که نیاز به لکه گیری دارد را مشخص کند و پس از تمیز کردن آن قسمت ها اقدام به لکه گیری آن قسمت ها نماید.

ترمیم ایزوگام

ایزوگام پشت بام ها در تابستان به دلیل قرارگیری در برابر تابش مستقیم خورشید دچار ترک خوردگی می شوند و باید سریع جهت ترمیم و لکه گیری ایزوگام ها اقدام شود . برای لکه گیری قسمت های آسیب دیده ایزوگام ها ابتدا مقداری از رول ایزوگام را برداشته و با استفاده از حرارت مناسب در قسمتی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد می چسبانیم . ترک های ایجاد شده در سطوح ایزوگام را نیز می توان با استفاده از چسب ایزوگام ترمیم کرد .در گذشته از روش قیرگونی برای ترمیم و تعمیر ایزوگام های آسیب دیده استفاده می شد که امروزه با وجود ایزوگام های مرغوب و با کیفیت از پیش ساخته شده کار را برای نصاب راحت کرده است .

بهترین زمان ترمیم ایزوگام

عمر مفید ایزوگام ها به طور متوسط 15 الی 16 سال می باشد .چنان چه ایزوگام ها توسط نصاب های حرفه ای اجرا شوند عمر طولانی تری را خواهند داشت . خرابی و آسیب های احتمالی پیش از زمان مقرر برای ایزوگام ها که معمولا بر اثر پارگی یا سوراخ شدن موجب می شود که عمر مفید عایق های رطوبتی کم شود. بهترین زمان برای تعمیر و لکه گیری ایزوگام تابستان پیش از بارندگی های فصل پاییز و زمستان می باشد. در صورتی که رطوبت با اولین بارندگی به سقف و دیوارها نفوذ کند ، خسارت های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت .

ایزوگام هایی که در اثر برخورد اشیاء تیز دچار شکاف و ترک خوردگی شده اند را می توان با استفاده از پرایمر و چسب ایزوگام برای ترمیم و بازسازی استفاده می شود . خمیر پرایمر جهت پر کردن شکاف های ایزوگام ها به صورت مایع و خمیری موجود می باشد و برای تعمیر ایزوگام ها مورد استفاده قرار می گیرد .

عوامل موثر در خرابی ایزوگام

ایزوگام ها زمانی که توسط افراد ماهر نصب شده باشند ، کم تر آسیب می بینند و نیاز به تعمیر دارند. عوامل مختلفی در خرابی ایزوگام ها موثر می باشند که برخی از آن ها شامل بادکردگی و ایجاد چروک در ایزوگام ها ، رطوبت و ترک در سقف و دیوارها ، سوراخ شدن ایزوگام در اثر برخورد اشیاء تیز یا سنگین ، آسیب به لایه آلومینیومی روی ایزوگام ها و نفوذ آب به زیر آن همگی از عواملی است که در اثر به وجود آمدن آن در ایزوگام ها خرابی را برای عایق های حرارتی به همراه دارد .

شرایط مراقبت و نگهداری پس از نصب ایزوگام

با اجرای نصب ایزوگام از رفت و آمد بر روی آن خودداری کرده و هم چنین دقت شود که اجسام تیز روی سطح عایق نباشد تا در اثر فشار ایزوگام آسیب ببیند .به طور کلی انجام هرکاری که موجب آسیب رساندن به سطح ایزوگام می شود خودداری شود .از ریختن موادی چون نفت و گازوئیل بر روی سطح عایق جدا خودداری شود . برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید .

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *