ایزوگام در مرکز تهران

شرکت ایزوگام نوین با پانزه سال سابقه کار در زمینه نصب و اجرای ایزوگام و عایق حرارتی و رطوبتی در استان تهران و البرز و حومه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد. این شرکت با استفاده از بهترین مواد و با استفاده از جدیدترین متد روز در زمینه نصب و همچنین کادر مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان است.
ساکنین مرکز تهران می‌توانند برای سفارش خدمات ایزوگام نوین، خدمات آسفالت نوین، خدمات قیرگونی نوین با شماره های زیر تماس بگیرند.
09123495288
09353495288
ایزوگام(عایق رطوبتی)پوششی لایه‌ای در عرض های مختلف برای عایق کاری پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و …. است. که به عنوان محافظی در برابر نفوذ آب عمل می‌کند.
کاشی،گچ ، سیمان و حتی بتن در مقابل آب ضعیف هستند و باید با استفاده از لایه ای مستحکم و ضخیم محافظت شود. از دیرباز با استفاده از قیر سطوحی که در معرض تخریب توسط آب بودند را عایق کاری می‌کردند اما سالهاست این روش منسوخ شده و هم اکنون ایزوگام جایگزین آنها شده است.

تعمیرات ایزوگام
شرکت ایزوگام نوین با نصب، فروش، اجرای بهترین ایزوگام در سراسر کشور و پذیرش نمایندگی در خدمت شما می باشد.
هم اکنون شما میتوانید با شماره‌گیری 09123495288 و 091353495288 با مشاورین ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت تکنسین های ما همراه با جهیزات خود و با استفاده از باکیفیت ترین ایزوگام کشور در خدمت شما باشند.
مفتخریم که در مرکز تهران مشغول به فعالیت جدی مستمر هستیم و به دلیل حسن انتخاب و اعتماد شما بیش از از پانزده سال در این حوزه مشغول به فعالیت هستیم.
ایزوگام به کار رفته در این شرکت از بهترین برندهای ایزوگام یعنی ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام باک گستر کد 117، ایزوگام سالار بام دلیجان است. ایزوگام های مورد استفاده در این شرکت بسیار متنوع و مرغوب هستند و با استفاده از تکنولوژی نوین در کارخانه های بزرگ و مجهز تولید می‌شوند.

قیمت ایزوگام در مرکز تهران

قیمت ایزوگام نوین در مرکز تهران با پارامتر های زیر محاسبه می‌شود .
1-نوع ایزوگام
2-متراژ سطح مورد نظر
ایزوگام های انواع متفاوتی هستند که برای سطوح مختلف مورد استفاده قرارا می‌گیرند. قیمت ایزوگام با استفاده از جنس و نوع آنها مختلف است که موجب تفاوت قیمت در آنه میشود. همچنین قیمت یزوگام تمام شده برای شما بر اساس متراز سطح مورد نظر نیز محاسبه می‌شود و هر چه سطح بیشتر باشد میزان رول مصرفی بیشتر می‌شود و در بالا و پایین رفتن ایزوگام تاثیر می‌گذارد.

ایزوگام درشهر ری

درباره ایزوگام:

ایزوگام به طور کل به دو نوع تیشو و پلی استر تقسیم میشود. 1- ایزوگام پلی استر یا تک لایه که ویژگی بارز آن ظریف و تک لایه بودن است. 2-ایزوگام تیشو و پلی استر که ضخیم تر از نوع اول و دارای استحکام بیشتری است.
علاوه بر تقسیمات بالا خوب است بدانید که ایزوگام بر اساس پوشش که اغلب از جنس المینیوم است به دو دسته تقسیم میشود. دسته اول ایزوگام با پوشش المینیوم است که این نوع ایزوگام در جاهایی که تابش مستقیم افتاب دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند شهر های مرکزی ایران این نوع ایزوگام کمتر در شمال کشود استفاده می‌شود. دسته دوم ایزوگام بدون پوشش آلمینیوم است. این ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی به شمار می‌آید و برای مکان هایی که در خطر نفوذ آب هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند شهر های شمالی که در معرض باران هستند یا در سرویس های بهداشتی و ….استفاده می‌شود.
شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین ایزوگام در مرکز تهران اماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز است.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *