قيمت پخش آسفالت در تهران همانطور که می‌دانید با توجه به شرایط بازار و وضعیت اقتصادی موجود یک مبلغ کاملا متغیر می‌باشد. قیمت آسفالت کاری باتوجه به نوع متریال مورد استفاده، ضخامت آسفالت و متراژ منطقه مورد نظر ، هزینه اجرای آسفالت را متفاوت میکند.

هزینه آسفالت کاری همچنین به نوع دانه بندی آسفالت بستگی دارد. هزینه حمل آسفالت از کارخانه به محل اجرا نیز به هزینه آسفالت کاری افزوده میشود. متراژ بیشتر کار قیمت آسفالت کاری را کاهش میدهد. متراژ کار هرچقدر بیشتر باشد هزینه اجرای آسفالت کاهش میابد.

در متراژهای کمتر از1000مترمربع قیمت اجرای آسفالت افزایش پیدا میکند.در متراژهای 2000متر به بالا هزینه اجرای آسفالت کاسته میشود. قيمت پخش آسفالت در تهرا ن بستگي به قیمت پخش آسفالت تناژ پایین، قیمت پخش آسفالت تناژ بالا، قیمت پخش آسفالت ماشینی دارد. هنگام خرید و پخش آسفالت همیشه بهتر است از آسفالت مناسب برای محل استفاده نمایید. برای مثال آسفالت مورد استفاده روی پشت بام با آسفالت مورد استفاده خیابانی متفاوت است و قیمت‌های متفاوتی نیز دارد. برای خرید آسفالت همچنین باید به این نکته توجه داشت که آسفالت بسته به محل اجرا، کیفیت و انواع مختلفی دارد که در قیمت آسفالت موثر است.

انواع پرکاربرد آسفالت شامل:
1. آسفالت دوبینه ۰۲۵
2. آسفالت بیندر ۰۱۹
3. آسفالت توپکا ۰۱۲
4. آسفالت نرمه ۰۸
5. آسفالت نرمه پشت بامی ۰۶

پخش آسفالت می‌تواند به صورت دستی یا با استفاده از ماشین‌آلات مخصوص انجام شود.

پس از اتمام قیر پاشی، عملیات پخش آسفالت بر روی پریمکت انجام میشود‌. در این مرحله از کار از آسفالت بیندر 025 یا توپکا 019 که دانه بندی درشت دارند استفاده میشود. این مرحله از آسفالت کاری زیره یا آستر نامیده میشود. ضخامت آسفالت پخش شده نبایستی بیشتر از شش سانتیمتر باشد. اگر میخواهید آسفالت با ضخامت بیشتری ریخته شود بایستی در دو یا سه مرحله پخش شود. زیرا هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت کمپکت و کوبیده شدن آن پایینتر خواهد بود. مرحله بعدی آسفالت کاری، پخش آسفالت توپکا 019 یا 012 بر روی آستر است که روکش نام دارد‌. ضخامت آسفالت روکش هم سه تا پنج سانتیمتر است.

شركت ايزوگام نوين خدمات آسفالتكاري را با بالاترين كيفيت و قيمتي مناسب انجام مي دهد. اين شركت عمليات آسفالت كاري را به صورت مكانيزه توسط به روز ترين ماشين آلات زير سازي و پخش آسفالت اجرا مي كند. اجراي آسفالت توسط اكيپ مجرب، آسفالت كاري با رعايت استانداردهاي پخش آسفالت صورت مي گيرد. شركت ايزوگام نوين با سالها تجربه در عرصه آسفالتكاري، تمامي پروژه هاي محوله را به شكل مطلوب انجام مي دهد.

جهت خرید آسفالت، حمل آسفالت به محل، نصب و پخش آسفالت و مشاوره جهت انتخاب آسفالت و اجرای آن با شركت ايزوگام نوين تماس بگيريد.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *