بهترين زمان نصب ايزوگام براي ايزوگام پشت بام، انتخاب فصلي است كه محل ايزوگام ، سقف، كاملا خشك و عاري از رطوبت باشد و مقدار رطوبت هوا نيز كمتر باشد. به همين دليل فصل تابستان و اوايل پاييز بهتريت زمان نصب ايزوگام است. بهترین زمان برای نصب ایزوگام فصل‌های گرم سال است. در زمان‌هایی که دمای هوا بین ۱۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد، این دما معمولا در اواسط تابستان قابل دستیابی می‌باشد. بهترین زمان برای نصب ایزوگام است تا هم ایزوگام به خوبی به سطح بام چسبندگی داشته باشد و هم از ترک‌خوردن و طبله کردن آن به دلیل سرما یا رطوبت جلوگیری شود. اگر ایزوگام شما مرغوب و استاندارد باشد اما نصب آن اصولی و ماهرانه نباشد و نکات مورد نیاز در نصب آن رعایت نشود تمامی زحمات و هزینه های شما به باد رفته و هرگز نمی توانید از عایق نصب شده تان استفاده لازم را ببرید. در نتیجه نصب ایزوگام باید توسط افراد ماهر و کاربلد به صورت کاملاً اصولی و با رعایت تمامی نکات آن انجام شود. در تمام فصول سال امکان نصب عایق وجود دارد. چرا که نصب عایق در مرکزپخش و نصب ایزوگام سایوند توسط بهترین و ماهرترین افراد انجام می شود در نتیجه قابلیت نصب در تمام فصول سال توسط نصاب ها وجود دارد. اما توصیه ما برای اطمینان بیشتر و نصب هرچه بهتر ایزوگام نصب عایق در فصل تابستان و پاییز است. زیرا در فصل تابستان و پاییز رطوبت هوا بسیار کم است هوای گرم و نسبتاً خشک این فصول شرایط را برای یک نصب خوب فراهم می کند. درجه حرارت محیط برای نصب نباید کمتر از ۵ درجه سانتی گراد باشد. هوای معتدل مناسب ترین دما برای نصب عایق است.

انتخاب محصول مرغوب در نصب ایزوگام باید مورد توجه قرار بگیرد. ایزوگامی‌که شما استفاده می‌کنید، حتما باید دارای نشان استاندارد باشد. اگر در نصب این عایق رطوبتی از ایزوگامی‌استفاده شود که کیفیت پایینی دارد، هرچه قدر هم که عمل نصب ایزوگام خوب و بدون ایراد انجام شود باز هم مشکلاتی برای این عایق رطوبتی به وجود می‌آید. نصب کردن عایق رطوبتی حتما در هوای نسبتا گرم و در روزهای خشک انجام شود. زیرا عایق رطوبتی در دماهای پایین به خوبی نمی‌چسبد. همچنین ایزوگام باید مدتی بدون رطوبت باقی بماند تا خشک شود. البته در صورتی که سطح را برای ایزوگام سیمان کرده‌اید، لازم است یک الی دو روز روی آن آب بپاشید تا محکم شود. برای نصب عایق رطوبتی حتما باید به زمان نصب توجه داشته باشید و بهترين زمان زمان براي نصب ايزوگام فصل تابستان واوايل پاييز مي باشد. اگر نصب ایزوگام در وقت نامناسبی انجام شود می‌تواند ایزوگام را دچار آسیب و خرابی کند. ولی اگر نصب آن به موقع و در فصل مناسبی اجرا شود، عمر ایزوگام را افزایش می‌دهد و از آسیب دیدن آن در زمان طولانی تا حد زیادی جلوگیری می‌شود. یکی از شرایطی که برای نصب کردن ایزوگام باید رعایت شود، دمای هواست. زیرا در دمای بسیار پایین، چسبندگی ایزوگام نیز کم شده و ممکن است در طول زمان بلند شود و ور بیاید. یکی دیگر از شرایطی که باید در زمان ایزوگام کردن در نظر گرفت، خشک بودن محیط است. زیرا ذره ای رطوبت و و خیسی ممکن است در زیر ایزوگام باقی بماند و به مرور زمان باعث فرسوده شدن آن شود.

مرکز معتبر پخش و نصب شركت ايزوگام نوين یکی از بزرگترین و معتبرترین پخش های ايزوگام است که در تمام اقصی نقاط تهران و كرج جهت ارائه خدمات به مشتریان عزيز فعال مي باشد. ايزوگام نوين مشاوره هاي لازم را توسط كارشناسان متخصص و زبده به شما همشهريان عزيز ارائه مي دهند.

 

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *