ایزوگام یوسف آباد

حتما شما هم جزو دسته کسانی هستید که از نفوذ نم و ربوطت به ساختمان سازه خود خسته شده اید. یا برایتان سوال پیش آمده که چگونه از نفوذ نم و رطوبت به ساختمان یا سازه خود جلو گیری نمایید. ما به شما ایزوگام یوسف آباد را معرفی می کنیم. ایزوگام یوسف آباد با داشتن تکنسین هایی ماهر و کار بلد در زمینه ایزوگام ، می توانند ساختمان یا سازه شما را در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت نمایند .

شما با استفاده از ایزوگام به عایق سازی و عایق بندی ساختمان یا سازه خود پرداخته اید و دیگر نم و رطوبت به آن آسیبی وارد نخواهد نمود.

لازم به ذکر است که اگر هر چه زود تر از نفوذ آب و رطوبت به ساختمان یا سازه خود جلو گیری ننمایید و چاره ای نجویید ، ممکن است خسارات جبران ناپذیری به آن وارد شود.

ما می خواهیم در ادامه شما را با ایزوگام و ساختار و انواع آن آشنا سازیم. تا اگر قصد استفاده از آن را دارید ، اطلاعات کافی را به دست آورید.

در صورتی که سوالات بیش تری برای شما پیش آمد ، می توانید به ایزوگام یوسف آباد مراجعه نموده و از متخصصین ایزوگام یوسف آباد در این زمینه راهنمایی گیرید.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام یک نوع عایق نم و رطوبتی که جهت جلو گیری از وارد شدن آسیب های جدی به ساختمان یا سازه ، ساز آن استفاده می شود .

ایزوگام انواع مختلفی دارد و امروزه با فرمولاسیون های مختلفی در بازار مواد و مصالح موجود است تا به دست مصرف کننده برسد.

ایزوگام با پارامتر های سازمان ملی استاندارد ساخته شده و در بازار عرضه می گردد. استاندارد هایی که  باید در ساخت و تولید ایزوگام رعایت گردد شامل مصرف مواد اولیه با کیفیت و قیر پلیمری در جه یک ، وزن و ضخامت استاندارد و مطابق با آب و هوای اقلیم و منطقه است.

ایزوگام در دسته بندی های مختلفی از لحاظ برش ، روکش و … تشکیل شده است. شما می توانید با مراجعه به ایزوگام یوسف آباد بسته به نیاز خود آن را تهیه نمایید .

ایزوگام استاندارد از نظر وزن و ضخامت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پیش تر گفته شد که یکی از پارامتر های سازمان ملی استاندارد وزن و ضخامت ایزوگام می باشد. وزن و ضخامت استاندارد یا غیر استاندارد بودن آن را مشخص می نماید.

وزن اولین پارامتری که است تاثیر مستقیمی در استاندارد یودن ایزوگام دارد. پس از آن ضخامت ایزوگام مورد توجه قرار می گیرد. لازم به ذکر می باشد که ضخام ایزوگام باید بین سه الی چهار میلی متر باشد. اما با توجه به نوع محصول امکان دارد که با استاندارد های دیگر ساخته شود . که در آن صورت به آن ایزوگام سفارشی می گویند.

طول و عرض ایزوگام نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. البته طول و عرض ایزوگام نیز امکان دارد که تغییر کند. در صورت تغییر طول و عرض، ایزوگام سفارشی ساخته می شود .

مراحل تست ایزوگام

مقاومت کششی هر رول از این عایق اندازه گیری می شود .

مقاومت پارگی هم از دیگر مواردی است که توسط آزمایشگاه مطابقت داده می شود .

جذب آب در تعیین میزان کیفیت ایزوگام مورد توجه است و قطعا آن تست خواهد شد.

مقاومت ایزوگام در برابر اشعه UV مورد بررسی قرار می گیرد.

فرسودگی حرارتی در هوا تست خواهد شد.

انعطاف پذیری در سرما و پایداری حرارتی هم اندازه گیری و تایید خواهد شد .

شما می توانید با مراجعه به ایزوگام اسلام شهر از ایزوگام با کیفیت این نمایندگی ایزوگام نوین استفاده نمایید.

نفوذ ناپذیری در برابر آب

ضخامت ، وزن هر رول ایزوگام در مقیاس واحد سطح اندازه گیری می شود .

ایزوگام در چه مواردی مورد مصرف قرار می گیرد؟

شاید فکر کنید که از ایزوگام تنها در عایق بندی پشت بام استفاده می شود. اما باید بگوییم که ایزوگام مصارف زیادی دارد. به طور مثال در پی و فونداسیون ، ایزولاسیون سازی دیوار ها ، استخر در ساختمان استفاده می شود. در دیگر سازه ها مانند کانال های آبیاری ، پل های هوایی و سرد خانه ها نیز از ایزوگام استفاده می شود .

دسته بندی ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده

  1. ایزوگام دو لایه : تشکیل شده از یک لایه الیاف پلی استر و یک لاسه الیاف تیشو
  2. ایزوگام تک لایه : تشکیل شده از یک لایه الیاف پلی استر یا اسپان
  3. ایزوگام سه لایه : در تولید این نوع ایزوگام از مفتول های سیمی استفاده می شود. ایزوگام سه لایه به صورت سفارشی تولید می گردد.

انواع ایزوگام بر اساس روکش آن ها

  1. ایزوگام با روکش فویل
  2. ایزوگام با روکس پودر های معدنی
  3. ایزوگام با روکس دو رو نایلکس
  4. ایزوگام بدون روکش
  5. ایزوگام با روکش سنگ ریزه ای
  6. ایزوگام با روکش های طرح دار

انواع ایزوگام بر اساس برش

  1. ایزوگام عادی در طول ده متر و عرض یک متر
  2. ایزوگام شینگل

ایزوگام عادی همان ایزوگامی است که همه ما با آن آشنا هستیم. این نوع ایزوگام بیش تر در میان مردم شناخته شده تر است. این نوع ایزوگام در طولده متر و با عرض یک متر تولید و به دست مصرف کننده می رسد.

ایزوگام شینگل برش های خاص و زیبایی دارد که مختص سقف های شیروانی تولید می شود . ای نوع ایزوگام بر اساس مقدار نیاز مصرف کننده در ابعادی استاندارد برش می خورد.

شما می توانید در صورتی که نیاز به ایزوگام دارید ، به ایزوگام یوسف آباد مراجعه نموده و از متخصصین این نمایندگی از عمده نمایندگی های ایزوگام نوین ، راهنمایی گیرید.

چرا ایزوگام یوسف آباد را انتخاب کنیم؟

ایزوگام یوسف آباد یکی از نمایندگی های ایزوگام نوین می باشد که با داشتن کادر متخصص و ماهر آماده ارائه خدمات عایق بندی و عایق سازی به شما عزیزان می باشند .

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *