ایزوگام طرحدار در شمال تهران – ایزوگام یکی از بهترین انواع عایق های رطوبتی است که برای عایق کاری و آب بندی ساختمان به کار می رود. این عایق ترکیبی از متریال های قیر و الیاف شیشه است که در کارخانه تهیه می گردد. برخی معتقدند ایزوگام در واقع همان قیرگونی است که صنعتی تهیه می گردد. در این میان ایزوگام طرحدار در شمال تهران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

انواع ایزوگام طرحدار در شمال تهران

انواع مختلف ایزوگام بر اساس تعداد لایه ها و ضخامت تک لایه و دو لایه است. البته برخی دیگر از انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده به ایزوگام های پلیمری و دمیده تقسیم می شوند. که مهمترین عامل تفاوت آنها در قیر به کار رفته است.

پس از آن می توان به ایزوگام های فویل دار و بدون فویل اشاره کرد. در نهایت نوعی ایزوگام است که به عنوان ایزوگام تزئینی از آن یاد می شود. این نوع ایزوگام در واقع همان ایزوگام طرحدار در شمال تهران است. که در طرح ها و موارد مختلفی پیدا می شود.

اما ایزوگام طرحدار چه موارد استفاده ای دارد و برای کجاها مناسب است. نصب ایزوگام طرحدار در تهران به چه صورتی اجرا می گردد. در کجاها اجرا می گردد؟ می توان گفت یکی از موارد استفاده از این نوع ایزوگام ها برای نصب در دیواره ها و نمای ساختمان ها است.

ایزوگام در شهر آرا

عایق کاری و ایزوگام طرحدار در شمال تهران

وقتی  برای پروژه های ساخت و ساز برنامه ریزی می کنیم، عایق کاری ساختمان بایستی مورد توجه اصلی قرار گیرد. بنا بر تحلیل های کارشناسان شرکت پردیسان، متخصصین عایق کاری، “عایق کاری هنوز هم منبع شماره یک نقص سازندگان در کشور است.” مهم است که محصول مناسب برای منطقه مناسب مشخص شود. یعنی کسانی که به دنبال نصب ایزوگام طرحدار در تهران هستند، باید از موارد استفاده آن آگاه باشند.

تهیه و کاربرد مناسب برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن سیستم عایق کاری ضروری است. در صورت تردید برای راهنمایی در مورد کاربرد محصول باید با شرکت پردیسان تماس بگیرید. کارشناسان شرکت پردیسان قیمت ایزوگام طرحدار در شمال تهران را به اطلاع شما می رسانند.

سیستم عایق کاری با استفاده از ایزوگام های تزئینی و طرحدار مجموعه کاملی از پوشش های عایق ممتاز و مناسب برای بسیاری از کاربردهای ساختمانی است. این سیستم برنامه ریزی شده شامل مجموعه ای از لایه های آغازین، غشاهای میانی و پوشش های اصلی برای پروژه های عایق کاری داخلی یا خارجی است. نصب ایزوگام طرحدار در شمال تهران این روزها با استقبال زیادی مواجه شده است.

ایزوگام تزئینی یک پوشش الاستومری دیواری مناسب برای کاربردهای خارجی است.این نوع ایزوگام  برای اولین بار در دهه 1970 ساخته شد. برای نقاشی و محافظت از تعدادی از ساختمان های نمادین در استرالیا و سایر کشورها از جمله ساختمانی در شمال سیدنی ، چندین ساختمان به نام و مطرح در کوالالامپور ، مالزی مورد استفاده قرار گرفته است.

ایزوگام نوین در شمال تهران با اجرای ایزوگام های طرح دار با کیفیتعالی  همیشه سعی در رضایتمندی مشتریان عزیز داشته است.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *