ایزوگام در ورد آورد

ایزوگام در ورد آورد
ایزوگام در ورد آورد

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات ایزوگام در محدوده وردآورد و استان تهران و البرز است. برای کسب اطلاع از قیمت ایزوگام در نسیم شهر و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. شرکت ایزوگام نوین با استفاده از بهترین برند های ایزوگام در کشور یعنی ایزوگام دلیجان، ایزوگام باک گستر ، ایزوگام پشم شیشه و ایزوگام سالار دلیجان خدمات نصب و اجرای و ترمیم ایزوگام شما را انجام میدهد.
09123498288
09353495288
ایزوگام چست؟
ایزوگام نوعی عایق پوششی برای پشت بام و سطوح مختلف از جمله استخر و دیوار است. برای ایزوگام کردن باید از قیر و نوعی لایه پلی استر که از نوعی آلمینیوم تشکیل شده است استفاده می شود. ایزوگام انواع متفاوتی دارد که بسته به کاربرد از آنها ستفاده می شود. برای ایزوگام کردم و عایق کردن پشت بام باید به دمای و میزان رطوبت و بارش منطقه توجه داشته باشیم زیرا هر چه دمای محیط بالاتر و هوا خشک تر باشد رطوبت هوا کمتر است وبارش کمتری در این مناطق وجود دارد در این مکان ها میتوان از ایزوگام هایی با پوشش المینیوم استفاده کنیم اما در برخی مناطق که رطوبت هوا و بارندگی بالا است باید ار ایزوگام هایی بدون پوشش المینیوم استفاده شود..
ایزوگام در ورد آورد
ایزوگام ها به عنوان یک نوع عایق حرارتی و رطوبتی عمل می کنند. از دیر باز از آسفالت برای عایق کردم پشت بام استفاده می کردند اما به مرورو زمان با اختراع مواد مرغوب از جنس نفت و مخلوط این مواد با پلی استر و ورقه های نازک آلمینویم آسفالت جای خود را به ایزوگام داده است. امروزه در تمامی مناطق و استان های کشور از ایزوگام برای عایق کردن پشت بام استفاه می شود.
09123498288
09353495288

 

ایزوگام در ورد آورد:

انتخاب یک شرکت معتبر برای انجام خدمات ایزوگام کار بسیار دشواری است زیرا بسیاری از شرکت هایی که در زمینه نصب ایزوگام فعالیت می کنند دارای تجربه کافی در این زمنیه نیستند و صرفا به دلیل مالی این کار را انجام میدهند. نصب ایزوگام از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر از ایزوگام نامرغوب استفاده شود یا در زمان نصب ایزوگام دقت کافی به کار نرود موجب ترک برداشتن یا سوراخ شدن ایزوگام شده و با نفوذ آب به لایه های زیرین و نفوذ به سطح مورد نظر خسارات بسیاری برای ما تحمیل می کند و از این رو پیشنهاد ما این است ابتدا خوب تحقیقی کنید و شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که در این زمینه تجربه کافی دارد و می توان کار نصب ایزوگام شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
09123498288
09353495288
شرکت ایزوگام نوین تنها شرکتی است که دارای ضمانت نامه معتبر و استاندارهای لازم در زمینه نصب ایزوگام در استان تهران و البرز است در صورت تمایل از قیمت ها و روند انجام خدمات ایزوگام با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شرکت ایزوگام نوین با بیش از 15 سال سابقه کار مفید در زمینه نصب ایزوگام در پشت بام و کف استخر در خدمت شما هموطنان عزیز است هم اکنون و بدون فوت وقت با شکماره های زیر تماس بگیرید و پس از مشاوره و اطلاع از قیمت ها سفارش خود را ثبت کنید و همچنین می توانید از آرشیو تصاویر ایزوگام های انجام شده در استان تهران و حومه هم دیدن فرمایید علاوه بر آن مشاوره همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین رایگان بوده و شما می توانید پس از مشاوره در خصوص چگونگی انجام خدمات ایزوگام اقدام به ثبت سفارش خود بکنید و هم اکنون و بدون فوت وقت با شماره های زیر تماس گرفته و سفارش انجام خدمات ایزوگام خود را ثبت کنید.
ایزوگام در ورد آورد
قیمت ایزوگام چگونه محاسبه می شود:
قیمت ایزوگام برای شما مشتریان به واسطه دو پارامتر مقدار رول و کیفیت آن و متراژسطح مورد نظر محاسبه می شود. هر کدام از عوامل که ذکر شده در افزایش و یا کاهش قیمت تمام شده ایزوگام برای مشتریان تاثیر گذار است.
هر چه سطح مورد نظر بزرگ تر باشد از رول ایزوگام بیشتر استفاده می شود و بالطبع قیمت ایزوگام بالاتر می رود همچنین کیفیت رول مورد استفاده در سطح مورد نظر تعیین کننده قیمت ایزوگام برای شما است. ایزوگام انواع متفاوتی دارد و هر کدام از اینها دارای کیفیت های متفاوتی هستند که این تقاوت به دلیل نوع لایه ها و وجود پوشش های آلمینیومی و جنس و نوع قیر مورد استفاده در رول ایزوگام است.
انواع مختلف ایزوگام
ایزوگام انواع مختلفی دارد که بر حسب کاربرد و نوع کارایی از آنها استفاده می کنیم. برخی از ایزوگام های موجود دارای پوشش آلمینیومی هستند که از این نوع ایزوگام در مناطق کویری استفاده می شود اما برخی دیگر از ایزوگام ها فاقد پوشش آلمینیومی هستند در استخر و در مناطقی که بارندگی و رطوبت بالا است استفاده می شود.
برای استفاده از ایزوگام باید به منطقه و محل زندگی خود توجه داشته باشیم زیرا هر ایزوگامی برای منطقه خاص ساخته شده است زیرا رطوبت هوا در مناطق مختلف ایران متفاوت است. همچنین میزان بارندگی در نوع انتخاب ایزوگام مورد نظر تاثیر می گذارد .
ایزوگام به عنوان یک عایق پوششی و حرارتی و رطوبتی عمل می کند و هدف از این کار حفاظت از سطوح مانند پشت بام و کف استخر از نفوذ آب است. به همین دلیل است که باید بر اساس کاربرد و نوع منطقه مورد نظر ایزوگام را انتخاب کنیم.
نوع دیگری از تقسیم بندی ایزوگام تقسیم آن به دو نوع پلی استر و تیشو است این دو از نظر ضخامت و جنس و نوع لایه های پلی استر با هم تفاوت هایی دارند مثلا ایزوگام پلی لستر ضخیم تر از ایزوگام تیشو است
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام کشور یعنی ایزوگام دلیجان است هم اکنون می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش ایزوگام خود کنید .
همکاران ما در شرکت ایزوگام نوین دارای تتخصص و تجربه بالا در این زمنیه هستند و شما می توانید بدون نگرانی سفارش نصب و ترمیم ایزوگام خود را ثبت کنید.
09123498288
09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *