ایزوگام در هفت تیر

* نصب با بهترین برند و با آرم و ابعاد استاندارد
* استفاده از بهترین برند ها و همچنین شناخته شده ترین برند ها و صادراتی
* پایین ترین قیمت در کنار کیفیت خوب

نصب ایزوگام با بهترین و کامل ترین خدمات و امکانات، توسط مجرب ترین و ماهر ترین پرسنل در کمترین زمان همراه با بهترین کیفیت، همچنین مقرون به صرفه انجام می گیرد.

نصب ایزوگام در هفت تیر

اگر به نصب کننده آن هم با قیمت مناسب نیاز دارید ما آماده ارائه خدمات هستیم !
بهترین برند همراه با نصبی حرفه ای را از ما بخواهید.
فروشنده بصورت بی واسطه
شبانه روزی با تخفیف ویژه برای مدیران ساختمان

پخش ایزوگام جهت عایق کاری در هفت تیر

در حال حاضر ایزوگام ها در طرح ها و انواع مختلفی وجود دارند که بسته به نوع استفاده و سلیقه ای می توان نوعی از آن را انتخاب کرد. ایزولاسیون و عایق بندی پشت بام ها , استخر ها … از بروز بسیاری مشکلات بعدی و هزینه های گزاف جلوگیری می کند

مزایای استفاده از ایزوگام: عایق های رطوبتی از برخی فرسودگی های ساختمان جلوگیری می کنند. در ساختمان هایی که از عایق های رطوبتی استفاده شده دیرتر خراب و ریخته می شوند. ایزوگام ها نسبت به سایر عایق ها از عمر طولانی تری برخوردار بوده و اجرای آن نیز آسان تر و راحت تر است. از طرفی در مقابل سرما , گرما , آتش , برف , فشار … از قدرت بسیار بالایی برخوردارند. خصوصیت داغ شدن ایزوگام و ذوب شدن آن باعث می شود در محل هایی که دارای درز و یا ترک هستند به صورت کامل بسته شده و قیر حاصل از ذوب شدن به داخل درز ها و شکاف ها نفوذ پیدا می کند. در نتیجه هیچ راهی جهت نفوذ رطوبت و نم باقی نمی ماند و سطح عایق کاری شد به صورت کامل بسته می شود.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *