ایزوگام در منطقه ۲۱ تهران

ایروگام در منطقه بیست و یک تهران

 

ایزوگام نام تجاری عایقی است که ضدآب بوده و برای پوشاندن بام، استخر، دیوارها و… کاربردهای متنوعی دارد.ایزوگام به منظور پیشگیری از ورود رطوبت و آب استفاده می‌شود نصب ایزوگام امری معقول است که برای رفاه خود و خانواده‌تان باید این کار را انجام دهید.

ایزوگام لایه لایه است و از لایه‌های مختلفی تشکیل شده است که اجزای تشکیل دهنده‌ی آن عبارتند از: ‌تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی.

 

همچنین فروش ایزوگام در تهرلن بسته به جنس لایه‌های آن است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

اگر سقف خانه هایتان را ایزوگام کنید دیگر خیالتان از برف و باران و رطوبت راحت است و هنگام بارش شدید باران ترسی از لوازم و امکانات زیر سقف های مختلف ندارید

در سالیان گذشته، عایق‌بندی خانه ها و مکانهای مختلف بیشتر مواقع با استفاده از قیرگونی انجام میشده است ولی ویژگیهای ایزوگام در مقایسه با فنون گذشته و سنتی سبب شده تا استفاده از این روش‌ها تقریبا به فراموشی سپرده شود.

 

با توجه به اینکه تعداد شركت هاي توليدي ايزوگام در سطح كشور متنوع و زیاد است و همچنین برندهای زیادی وجود دارد ضروری است راه‌های تشخیص ایزوگام مناسب را بدانید برای این کار مهم میتوان از چند راه ساده بهره برد:

۱- ‌یکی از روشهای تشخیص این است که دستتان را روی بخشی از ایزوگام کشیده و لمس کنید اگر مواد سیاه رنگ ایزوگام بر روی دستتان منتقل نشد مشخص میشود که در این نوع ایزوگام از مواد پلیمری و قیر مناسب و مرغوب استفاده شده است.

 

۲-‌  روش دوم تمايز و جدایی ايزوگام مطلوب و ايزوگام نامناسب تست دمايي است، به اين شکل که شما یک تکه از ایزوگام را در فریزر به مدت دو ساعت نگهداری کنید و بعد از مدت زمان مذکور آن را برداشته و تا زاویه ١٢٠ درجه خم کنید اگر در ایزوگام شکستگی ایجاد شود معلوم میشود که کیفیت و کارایی مناسبی ندارد

 

و اما نصب ایزوگام:

 

نصب ایزوگام برای عایق‌کاری بام‌های خانه سرعت بالایی دارد و با دوام است و نرخ نصب ایزوگام در مقایسه با شیوه‌های دیگر نسبتا ارزانتر است.

 

قیمت و هزینه نصب ایزوگام در تهران

 

به طور میانگین قیمت و نرخ هر متر مربع ایزوگام، به دلیل نوسانات در بازار روز متفاوت است . که البته شرکت‌های تولیدی برای نصب کردن آنها  خودشان ایزوگامی را که انتخاب کرده‌اید را برایتان تهیه میکنند. آنها برای ایزوگام‌های ضخیم‌تر هزینه نصب بالاتری در نظر می‌گیرند.

 

عوامل موثر در قیمت ایزوگام در منطقه ۲۱ تهران

 

ایزوگام ها با هم از نظر جنس، ضخامت و روکش متفاوت هستند که این تفاوت موجب تفاوت در قیمت آنها میشود.

 

ایزوگام‌ها از نظر جنس ساختار، به دو دسته تقسیم میشوند: ایزوگام پلیمری یا دمنده.‌

ایزوگام‌های پلیمری یا BPP به دلیل اینکه از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار هستند طبیعتا گرانتراند. ایزوگام پلیمری از ٦٠ یا ٧٠ درصد قیر خالص ساخته شده‌اند و بقیه‌ی ایزوگام از پلی آستر و لایه آلومینیوم تولید شده است.

و همچنین ایزوگام‌های دمنده یا BOF ماده اصلی تشکیل دهنده‌ی آنها قیر جامد است.

 

در جست‌وجوی علامت استاندارد

 

ساده ترین کاری که برای آگاهی از کیفیت ایزوگام میتوانید انجام دهید علامت استاندارد ایزوگام میباشد البته شاید علامت استاندار ملاک کامل و کلی‌ای برای پی بردن به کیفیت ایزوگام نباشد اما این نکته بدیهی و قطعی و بر همه آشکار است که ایزوگامی که علامت استاندارد ندارد بی کیفیت و نامرغوب است. شما با خریداری ایزوگامی که علامت استاندارد ندارد ناچار میشوید پس از گذشت مدتی مجددا برای خرید ایزوگام و البته نصب آن اقدام کنید به همین دلیل است که میگوییم باید معقولانه عمل کنیم چرا که با سهل انگاری در خرید به اقتصاد خود و خانواده‌مان ضرر میزنیم.

این نکته را نیز بگوییم که در هنگام جستجو برای پیدا کردن نصاب باید دقت کنید و نصابی حرفه‌ای را انتخاب کنید چرا که تقریبا ٧٠ درصد کیفیت ایزوگام بستگی به شیوه و روش کار نصاب دارد.

 

ایزوگام ها در انواع  برندهای مختلفی  از جمله:

ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام بام گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان ، ایزوگام ستاره طلایی، ایزوگام دو لایه دلیجان ، ایزوگام درجه یک دلیجان توسط شرکت ایزوگام نوین ارائه میشوند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در طول تایم اداری با ما در تماس باشید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *