ایزوگام در منطقه ۱۹ تهران

ایزوگام در منطقه ۱۹ تهران
ایزوگام در منطقه ۱۹ تهران

 

ایزوگام نوعی پوشش است که از ترکیب موادی همچون قیر و الیاف مصنوعی ساخته میشود، این نوع عایق از ورود نم و رطوبت به منازل جلوگیری میکند.

و در مکان هایی همچون پشت بام منازل ،کانال های آبیاری ،پی ساختمان ها ،پل های هوایی ،باند فرودگاه ها ،کف استخرها ،سرویس های بهداشتی و… استفاده میکنند.

ترکیبات ایزوگام
مواد پلیمری
قیر صنعی
لایه تیشو
پلی استر سوزنی
پودر تالک
فویل المینیومی
و….

انواع ایزوگام
ایزوگام در بازار با انواع مختلفی در اختیار عموم قرار میگیرد و شما بر اساس نیاز خود میتوانید ان ها را تهیه و استفاده کنید. ما در این مقاله توضیحاتی راجع به انواع ایزوگام توضیح داده ایم تا کمکی جهت خرید بهتر انجام داده باشیم.

ایزوگام بر اساس لایه به سه دسته تقسیم بندی میشود:
ایزوگام تک لایه از ضعیف ترین و منعطف ترین نوع ایزوگام است و بیشتر در مکان های گنبدی شکل و مکان هایی که استفاده از سایر ایزوگام ها دشوار است از ایزوگام تک لایه استفاده میکنند.

ایزوگام دو لایه
این ایزوگام از دولایه ترکیب شده از پلی استر و الیاف شیشه ای یا همان تیشو ساخته شده، نسبت به ایزوگام تک لایه ضخیمتر است و بدلیل استفاده از الیاف شیشه ای از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار است

ایزوگام سه لایه
ایزوگام سه لایه مقاومترین نوع ایزوگام است و بدلیل جذب بیشتر قیر نسبت به انواع دیگر ایزوگام از استحکام بیشتری برخوردار است، معمولا در مناطق مرطوب از این نوع ایزوگام استفاده میکنند.

تقسیم بندی انواع ایزوگام بر اساس روکش
ایزوگام ها بر اساس نوع روکش به چهار دسته تقسیم بندی میشوند:
ایزوگام فویل دار(المینیومی)
ایزوگام ساده
ایزوگام طرحدار
ایزوگام سنگ ریزه ای

 

ایزوگام در منطقه ۱۹ تهران:

 

ایزوگام فویل دار به دلیل وجود یک روکش فویل یا المینیوم بیشتر در مکان های رو باز مورد استفاده قرار میگیرد، المینیوم طراحی شده از ورود ۸۰ درصد از نور و گرمای افتاب به منازل مسکونی جلوگیری میکند.

ایزوگام ساده بیشتر در سرویس های بهداشتی استفاده میشود .به دلیل نداشتن لایه حفاظتی مناسب استفاده در بیرون از ساختمان نیست.

ایزوگام طرحدارساختاری شبیه به ایزوگام فویل دار است با این تفاوت که از فویل های طرحدار یا چاپی استفاده شده است و در انواع چمنی ،آجری ،سرامیکی و… در بازار وجود دارد. و برای تزئین منازل خود میتوانید استفاده کنید.

بیشتر ترکیبات ایزوگام های سنگ ریزه ای را سنگ ریزه های شکسته یا کامل تشکیل میدهد به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار است، در انواع رنگ های مختلف ساخته شده اند و معمولا برای تزیین سقف و حیات منازل از آن استفاده میشود.

خدمات فروش اینترنتی ایزوگام در تهران

شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات ایزوگام، آسفالت و قیرگونی با بیش از ۲۰ سال تجربه به دلیل گسترش فضای مجازی و متداول شدن خرید های اینترنتی سرویس فروش اینترنتی را جهت رعایت حال مشتریان خود راه اندازی نموده است.

شما میتوانید برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت ایزوگام نوین با هرکدام از شعب این شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجربشان دریافت کنید.

هزینه ایزوگام
هزینه ایزوگام با توجه به متراژ فضای مورد نظر و نوع ایزوگام خریداری شده متفاوت است، بهتر از قبل از تماس متراژ محیط را اندازه گیری کنید.

فروش عمده ایزوگام
شرکت ایزوگام نوین هم به صورت عمده و هم خرده انواع ایزوگام درجه یک را برای فروش وارد بازار نموده است ،بسته به نیاز خود میتوانید مقدار مورد نیازتان را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن ان را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با توجه به موارد گفته شده این امکان وجود دارد که ایزوگام های بی کیفیت و درجه ۲ را به جای ایزوگام های باکیفیت به شما بفروشند برای جلوگیری به وجود امدن از این قبیل مشکلات سعی کنید به مراکز معتبر مراجه کنید.

و همینطور سعی کنید از ایزوگامی استفاده کنید که دارای نشان استاندارد باشد .
شرکت ایزوگام نوین هرآنچه رابخواهید با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *