ایزوگام در منطقه دوازده تهران

ایزوگام در منطقه دوازده تهران
ایزوگام در منطقه دوازده تهران

ایزوگام در تمام منطقه ۱۲ تهران از جمله بهارستان و
فردوسی،امام زاده یحیی،پامنار،بازار سنگلج ، ،تختی ،هرندی ،آبشار ،قیام ،کوثر، ایران ،دروازه شمیران ،امین حضور ،پانزده خرداد ،خراسان ،ری ،سعدی ، لاله زار ،مولوی ،میدان قیام با قیمت مناسب در اختیار شما قرار میگیرد.

علت بکار بردن ایزوگام در خانه ها و ساختمان ها،نقش عایق بودن آن ایزوگام است که در همه فصول به ویژه فصل زمستان نقش خود را به خوبی ایفا میکند.

ایزوگام پوششی برای جلوگیری از ورود سرمای زمستان،گرمای تابستان،رطوبت و نم باران میباشد.

یزوگام ها در انواع مختلف به بازار عرضه و به دست مردم می رسند. کیفیت های متفاوتی دارند که این تفاوت به مواد اولیه بکار برده شده در ساخت آنها بر میگردد.

قبل از همه باید بفهمیم نقش های ایزوگام در چه مکان هایی است:
.سقف و پشت بام خانه ها
.فونداسیون های در تماس با رطوبت
. کاربرد در استخر های شنا
.جلوگیری از نشت آب
.حفاظت از خسارت های دیوار مانند پف کردن و……

راه های تشخیص ایزوگام با کیفیت:
.انجام دادن تست نیروی کششی توسط افراد ماهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
.ایزوگامی که خریداری می کنید باید ضمانت نامه طولانی داشته باشد.
.ایزوگام شما باید ضخامت مناسبی داشته باشد که این ضخامت باید حدودا ۳/۸تا۴/۲ میلیمتر باشد.
وزن سبک و استحکام بالا داشته باشد.
بهتر است ایزوگام انتخابی دولایه باشد.
ایزوگام باید یک متر و طول آن باید ده متر باشد و بیشتر یا کمتر از ده استاندارد نیستند.

.البته یک راه ساده دیگر برای فهمیدن اینکه ایزوگام خوبی برای خانه و کاشانه خود انتخاب کرده اید یا نه بایده به نشان استاندارد آن توجه کنید.

 

ایزوگام در منطقه دوازده تهران:

 

نصب ایزوگام:
.ایزوگام ها را برای نصب باید به دست نصاب کاربلد سپرد تا بتواند بی نقص کار خود را انجام دهد و شما را دچار دوباره کاری نکند.

.هنگام خرید ایزوگام برای نصب باید به داشتن ضمانت نامه و علامت استاندارد روی آن توجه کنید تا هنگام مواجهِ با مشکلات یک راه مانند پس دادن آن را داشته باشید.

.شرکت ایزوگام نوین ایزوگام هایی با ضمانت نامه به شما ارائه میکند،و در کنار آنها نصاباتی با تجربه برای نصب ایزوگام ها در اختیار شما میگذارد تا دیگر نیازی به استفاده از ضمانت را نداشته باشید.

√ اجرای ایزوگام در تهران:
شرایط اجرای ایزوگام بر روی عملکرد ایزوگام تاثیر بسیاری دارد به همین دلیل باید بهترین شرایط را از نظر شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی ساختمان در نظر گرفت.

اما اگر به نکات قابل توجه در نصب و اجرای ایزوگام را نادیده بگیرید،هرچند اگر هم کیفیت ایزوگام خوب نباشد، همه ی تلاش های شما بر باد خواهد رفت و ضرر روی دست شما خواهد گذاشت.

 

ایزوگام در منطقه دوازده تهران:

 

√ قیمت ایزوگام در تهران:
ایزوگام ها بر اساس کیفیت قیمت گذاری میشوند ‌که کیفیت آنها به مواد اولیه ای بر میگردد که در ساخت ایزوگام از آنها استفاده شده است.

ما یعنی شرکت ایزوگام نوین با کیفیت ترین ایزوگام را با در نظر گرفتن انصاف در تعیین قیمت به شما ارائه می کنیم که مقاومت بسیار ولی وزن سبک دارند.
در تلاشیم تا بهترین عایق پیش ساخته را در اختیار شما قرار دهیم و رضایت و اعتماد شما را جلب کنیم.

فروش ایزوگام در تهران:
فروش ایزوگام در شرکت ایزوگام نوین با بهترین قیمت و کیفیت میشود .
یزوگام ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب بفروش میرسد.
شرکت ایزوگام نوین واقع در تهران در تلاش است ایزوگام هایی را به دست مشتریان خود برساند،که با در نظر گرفتن شرایط استاندارد سازمان، و زیر نظر کارشناسان به تولید میرسد.

فرآورده ها ایزوگام تولیدی در مقیاس شرکت پشم شیشه ایران با ضخامت 2 تا 5/5 میلی متر تشکیل شده از یک لایه یا دو لایه دربردارنده مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه شده اند.
لایه های حامل بر حسب کاربرد، از انواع تیشوی 60 تا 120 گرم و پلی استر ترموباند یا سوزنی(نبافته) با ویژگی های متفاوت میباشد. به منظور تصحیح قیر و خصوصیات فیزیکی آن
از اصلاح کننده های SBS,APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد خواص مطلوب در محصول نهائی استفاده می گردد.محصولات تولیدی حاوی SBS ایزوگام در جنوب تهران

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *