ایزوگام در شهر ری

شرکت ایزوگام نوین در شهر ری تهران نیز دارای نمایندگی می باشد و شما عزیزان میتوانید با ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی کارشناسان حرفه ای شرکت ایزوگام نوین استفاده کنید و با دریافت ضمانت نامه رسمی شرکت از خرید خود مطمئن شوید.

ایزوگام در شهرری

 

تاریخچه ی ایزوگام در شهر ری

در ایران قدیم برای عایق نمودن ساختمان از كاه گل در سقف ها استفاده می کردند اما اکنون در ساخت و سازهای امروزی از سیمان و مخلوط آن با مواد پازولونیک استفاده می شود و گزینه های زیادی برای انتخاب از بین انواع سیستم های عایق رطوبتی در دسترس سازنده است.
در سال 1350 شرکتی به نام شرکت ایزوران با شروع به تولید کردن انواع الیاف شیشه برای عایق بندی حرارتی و برودتی، دانش فنی روز آلمان را باهمکاری متخصصین آلمانی بکار بست.
در سال های بعدی به دلیل گسترش شهرنشینی و بالا رفتن ساختمان سازی، نیاز شدیدی به داشتن یک عایق بندی بهتر که جایگزین روش های سنتی ماننده کاه گل باشد و همچنین علاوه بر کیفیت بالاتر، از نصب آسان نیز برخوردار باشد، بیشتر می شد. در راستای همین جهت شرکت ایزوران که تحت نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود، در سال 1354 به تولید کردن انواع مختلفی از عایقهای رطوبتی با نام ایزوگام پرداخت و با فرستادن متخصصین آن شرکت به کشور ایتالیا و دسترسی به دانش فنی جهت تولید ایزوگام، شروع به ساختن واحد تولید عایق رطوبتی با ظرفیت سه میلیون مترمربع در سال کرد. این شرکت با خرید ماشین آلات از کشور ایتالیا و پس از نصب و راه اندازی در سال 1356 به بهره برداری بالایی رسید و از همان سال به طور رسمی شروع به فعالیت در زمینه تولید عايق پيش ساخته نمود .

ایزوگام در شهر ری

 

چرا باید سقف و دیوار ساختمان را ایزوگام کنیم؟

کاملا واضح است که اگر ساختمان شما در برابر نفوذ آب مقاوم نباشد، مستعد آسیب دیدن است. رطوبت در صورت عدم ایزوگام درست باعث آسیب شدید به ساختمان می شود. این عوامل می توانند باعث زنگ زدگی، ترک خوردگی ویا پوسیدگی ساختارهای داخلی شوند. این موارد بسیار خطرناک هستند و ساختمان را برای اسکان بسیار ناامن می کند، همچنین وجود نم و رطوبت در ساختمان می تواند مشکلات بهداشتی جدی برای ساکنان آن ایجاد کند. کپک و رطوبت می توانند باکتری هایی را که برای استنشاق کاملا مضر است آزاد کنند و همچنین بوی وحشتناکی ایجاد نمایند، بنابراین می توانید به این نتیجه برسید که ایزوگام بسیار مهم است.

 

مزایا و معایب ایزوگام در شهر ری

مزایا:
سبک بودن
هزینه نگهداری پایین
مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید
جلوگیری از نفوذ آب به لایه های پایین سقف
قابل استفاده در تمام شرایط آب و هوایی
هیچ چین و چروکی باقی نمی ماند که سبب نفوذ آب شود
قابل اجرا در تمامی محیط ها
یکی از گزینه های عالی برای عایق کردن سقف های مسطح و بدون شیب بعلت دارا بودن لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی از انبساط و انقباض ساختمان
اجراء سریع و نصب آسان
معایب:
کم بودن طول عمر مفید
کم شدن عمر ایزوگام در صورت انباشته شدن آب برروی بام به مرور زمان
گران بودن ایزوگام های مناسب که از مواد اولیه وارداتی در آنها استفاده شده است
حین ترمیم مکان هـای آسیب دیده امکان بالازدگی بخش هایی از ایزوگام وجود دارد
غیر قابل استفاده بودن سطح قسمت ایزوگام شده در بام ساختمان
رنگ سیاه ایزوگام هایی که فویل برروی خود ندارند، سبب جذب گرما می شود
ماندگاری چند روزه بوی بد پس از نصب
نتیجه:
مزایایی که آنها را به انتخاب مشتری تبدیل می کند هزینه نگهداری پایین و قابل اطمینان بودن این نوع عایق است و این در حالیست منفی هایی که مردم در نظر می گیرند، روش نصب و طول عمر نسبتا کوتاه است.

 

ویژگی های فروش ایزوگام در شهرری

ایزوگام های ایزوگام نوین دارای نشان استاندارد بین المللی می باشد. این ایزوگام ها علاوه بر وزن کم دارای مقاومت کششی و انعطاف پذیری بسیار بالا می باشند طول عمر این ایزوگام ها بالای 15 سال می باشد و اجرا و نصب آن، در کوتاه ترین زمان توسط نصابان ایزوگام نوین انجام می شود تا سطحی صاف و یکدست را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

 

جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره ایزوگام در شهر ری با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

09123495288 – 09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *