ایزوگام در جهانشهر

ایزوگام در جهانشهر
ایزوگام در جهانشهر

نمایندگی ایزوگام در جهانشهر ارائه کننده ی ایزوگام و دیگر عایق ها،همراه با نصب و اجرای آنها است.شرکت ایزوگام نوین علاوه بر جهانشهر به تمام مناطق چهارگانه ی شهر تهران و حومه خدمات خود را ارائه می کند.

برای بهره مندی از خدمات ما می توانید در خود شرکت حضور یافته و درخواست خدمات کنید،و یا می توانید از طریق شماره تلفن ثبت شده در سایت شرکت ایزوگام نوین ثبت سفارش کنید.

پیشینه ی ایزوگام:
قبل از پیدایش ایزوگام،مردم از کاهگل و قیرگونی برای عایق بندی سازه های خود استفاده می کردند.
هنوزم افرادی چون دل خوشی نسبت به ایزوگام ندارند،قیرگونی را برای عایق کردن انتخاب می کنند.

شاید دلیل اینکه این افراد ایزوگام را مورد استفاده قرار نمی دهند و دلخوشی نسبت به آن ندارند، این باشد که این افراد در انتخاب خود دقت کافی را بکار نبرده اند و یک ایزوگام بی کیفیت را خریداری کرده اند.

گاهی هم افراد با صرف هزینه های بیشتر به دنبال خرید یک ایزوگام خوب هستند،اما با هزینه های معقول تری هم می توان به نتیجه ی خوبی رسید.

هر دوی این افراد برای خرید،تنها به یک راهنما نیاز دارند.راهنمایی که ایزوگام مرغوب و نامرغوب را از یکدیگر تشخیص دهد و از خرید ایزوگام ها با قیمت بالا و کیفیت بالا جلوگیری کند.
چرا که ایزوگام هایی وجود دارند که کیفیتشان هالی است اما قیمت مناسب تری دارند.

با وجود شرکت ایزوگام نوین دیگر نیازی به راهنما ندارید.چرا که تمامی محصولات شرکت ایزوگام نوین،با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسند.

 

ایزوگام در جهانشهر:

برند های ایزوگام:
ایزوگام در مارک ها و برند های مختلفی تولید می شود،اما گاهی پیش می آید که ایزوگام های بی کیفیت را با مارک ایزوگام های معروف مانند دلیجان به مشتریان عرضه کنند. که در این مواقع باید به سراغ اطلاعات خود در مورد تفاوت ایزوگام بی کیفیت و با کیفیت بروید.

حال به معرفی برند برخی از ایزوگام های با کیفیت عالی میپردازیم،که در شرکت ایزوگام نوین
تولید و عرضه می شوند؛این برند ها عبارتند از:
☆ایزوگام جنت دلیجان
☆ایزوگام شرق دلیجان
☆ایزوگام ستاره ی طلایی
☆ایزوگام درجه یک دلیجان
☆ایزوگام دولایه ی دلیجان
☆ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت ایزوگام:
قیمت ایزوگام ها متغیر است و دائما یکسان نمی ماند.این قیمت به عوامل مختلفی مانند ضخامت،تعداد لایه های ایزوگام،کیفیت محصول و….. بستگی دارد و همین وابستگی ها باعث شده تا قیمت ایزوگام مدام تغییر کند.

در این میان افرادی هستند که ادعا میکنند هرچه ایزوگام وزن بیشتری داشته باشد کیفیتش هم بهتر است و آن را به عنوان یک ایزوگام با کیفیت با قیمت بالا می فروشند.

اما لازم به ذکر است که هرچه وزن ایزوگام بالا برود از طرف دیگر از کیفیت آن کاسته می شود.
در واقع ایزوگام یک سازه ی سبک و مستحکم است.پس توجه داشته باشید که وزن ایزوگام هیچ ارتباطی به بالا بودن کیفیت آن ندارد.

پس اگر به چنین افرادی برخوردید که سعی در فروش ایزوگام با وزن بالا و قیمت بالا به شما را داشتند،فریب حرف های آنها را نخورید.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام ها می توانید با واحد پشتیبان ما در 24 ساعت شبانه روز،در تماس باشید و علاوه بر اطلاع از قیمت ها در مورد انتخاب و ویژگی یک ایزوگام خوب اطلاع کسب
کنید.

نصب ایزوگام:
نصب ایزوگام هایتان را از ما بخواهید.قبل از نصب ایزوگام،سطح را برای ایزوگام کردن آماده کرده و تمامی اشکالات آن را برطرف کنید و سطح را هموار سازید.

مهمتر از همه ی نکات گفته شده انتخاب نصاب ایزوگام است چرا که انتخاب یک نصاب خوب از همه چیز سخت تر و مهمتر است تا شما دچار دوبار کاری نشوید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *