ایزوگام در باغ فیض

ایزوگام در باغ فیض
ایزوگام در باغ فیض

در مورد ایزوگام باید اشاره نماییم که نوعی عایق رطوبتی مقاوم است که مواد اولیه آن قیر و الیاف مصنوعی است. شرکت ایزوگام نوین در این مقاله تلاش می نماید تا یکی از به روزترین و بهترین نوع ایزوگام و در واقع نسل جدید ایزوگام در کشور را به شما معرفی نماید.

این نوع از ایزوگام، ایزوگام سرد نامیده می شود. لازم به ذکر است که برای نصب این نوع از ایزوگام اصلا نیازی به استفاده از حرارت وشعله آتش نیست. در مورد ایزوگام سرد می توان گفت که نصب آن خیلی راحت بوده و به آسانی انجام می گیرد.

 

و علاوه بر این از سرعت نصب بالایی هم برخوردار است. ایزوگام سرد مورد استقبال وسیعی از سوی مشتریان قرار گرفته است. به این ایزوگام،ایزوگام خودچسب نیز گفته می شود. در صورتی که قصد نصب ایزوگام در باغ فیض در تهران را دارید ایزوگام سرد خودچسب می تواند گزینه مناسبی باشد البته می توانید از متخصصین شرکت ایزوگام نوین مشاوره بگیرید.

بیشتر مردم به دلیل بی اطلاعی از قیمت ایزوگام سرد که بدون نیاز به حرارت نصب می شود، در زمان خرید برای انتخاب دچار تردید می شوند. ایزوگام سرد جزء نسل جدید ایزوگام محسوب می شود و به همین دلیل توسط شرکت های معدودی تولید می شود.

 

البته در مورد این نوع ایزوگام حق مطلب ادا نشده است زیرا از سوی شرکت ها اطلاع رسانی و تبلیغات کمتری در مورد آن انجام شده است و به اصطلاح به خوبی به عموم شناسانده نشده است. امروزه با افزایش رضایت مشتریان از ایزوگام سرد در تهران تولید این محصول هم رو به افزایش است و روز به روز تعداد کارخانه های بیشتری، این محصول را تولید و به بازار عرضه می نمایند. ایزوگام سرد کم کم جایگزین مناسبی برای بیشتر انواع ایزوگام می باشد که علت اصلی آن هم راحتی در نصب است.

 

ایزوگام در باغ فیض:

امروزه فروش ایزوگام سرد خودچسبان به دلیل قابلیت ها و مزایایی که دارد توانسته است هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی جای مناسبی برای خود در بین سایر انواع ایزوگام باز کند. با توجه به شرایط کنونی و سابقه کمی که تولید این نوع ایزوگام دارد امیدواریم در آینده شاهد انواع خاص تر و به روزتر این محصول باشیم. ممکن است نسل های آینده ایزوگام سرد از استحکام و دوام بالاتری نیز برخوردار باشند. مهمترین مزیتی که رغبت استفاده از ایزوگام سرد را برای کارفرمایان افزایش داده است، نصب راحت و سریع آن است.

این روزها خرید و فروش ایزوگام سرد خودچسب بدون حرارت در شهرهای بزرگ و شلوغ از قبیل اصفهان و تهران رواج بیشتری یافته و به دلیل افزایش رضایت مشتریان روز به روز در حال افزایش نیز هست. تعداد زیادی از کارخانه های بزرگ و مجهز تولیدی ایزوگام در کشور عزیزمان ایران به تولید ایزوگام مشغول هستند که به همین دلیل ایران از جمله قطب های اصلی در زمینه تولید ایزوگام در سطح خاور میانه است. شهر دلیجان در این خصوص پیشرو می باشد و کارخانه های زیادی در این شهر اقدام به تولید ایزوگام البته بر اساس استانداردهای جهانی نموده اند.

شرکت ایزوگام نوین تاکنون توانسته است پروژه های ایزوگام بسیاری را در باغ فیض در تهران به سرانجام برساند. رمز موفقیت شرکت ایزوگام نوین در استفاده از مواد اولیه مرغوب و کادر اجرایی باتجربه می باشد. این شرکت از برندهای معتبری از جمله ایزوگام پشم شیشه، ایزوگام درجه یک و دولایه، ایزوگام بام گستر کد 117، ایزوگام طرحدار، ایزوگام جنت دلیجان، ایزوگام درجه یک دلیجان و ایزوگام سالار بام دلیجان برای نصب استفاده می نماید. البته در صورت استفاده از ایزوگام باکیفیت تنها نصف راه را طی نموده اید و برای ادامه راه به یک نصاب کاربلد و باتجربه نیاز دارید. تنها کافی است به نمایندگی شرکت ایزوگام نوین مراجعه نمایید تا از مشاوره رایگان متخصصین استفاده نمایید.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *