ايزوگام طرح دار – در سال های اخیر ایزوگام های طرح دار به عنوان یکی محبوب ترین و پر طرفدار ترین عایق رطوبتی شناخته می شوند. ایزوگام طرح دار معمولاً برای پوشش و عایق بندی دیواره خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری، کف استخر، سقف های شیروانی کاربرد زیادی دارد. سطح خارجی ایزوگام طرح دار با روکشی از طرح های متنوع همچون چوب، چمن، گرانیت، سنگ، سرامیک و … پوشانده شده است برعکس نمونه های قدیمی که ظاهری سیاه و بدون طرح دارند. پوشش خارجي ايزوگام طرح دار باعث افزایش مقاومت عایق می شود. از این رو نمایی بسیار زیبا و شکیل به سطح عایق شده می بخشد. استفاده و اجرای این نوع ایزوگام در تهران باعث صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. دیوار های ساخته شده از چوب و سنگ، پوشش کف و دیواره پارکینگ، کف استخر ها، سقف و پشت بام ساختمان ها، سقف های شیروانی، زمین های ورزشی، معابر عمومی، پارک ها و …از جمله مواردي هستند كه در آنها مي توان از ايزوگام طرح دار استفاده كرد.

مهم ترین کاربرد های ایزوگام طرح دار ایزولاسیون، زیبا سازی، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش و جلوگیری از بازتابش نور خورشید می باشد.

مراحل اجرای ایزوگام طرح دار نیز مانند عایق های معمولی و بدون طرح، نیازمند رعایت برخی نکات و اصول برای نصب بدون نقص است. به این وسیله کیفیت، دوام و ماندگاری عایق تا سالیان طولانی حفظ و تضمین می شود. از این نوع ایزوگام در بخش هایی از سازه که در معرض دید عموم قرار دارند استفاده می شود. مراحل اجرای ایزوگام طرح دار نیز همانند عایق های معمولی و بدون طرح، نیازمند رعایت برخی نکات و اصول جهت نصب بدون نقص است که به این وسیله کیفیت، دوام و ماندگاری عایق تا سالهای سال حفظ و تضمین می شود. نخستین اقدام جهت استفاده از ایزوگام طرح دار، بازدید یک کارشناس از محل نصب عایق است. درواقع شما به این طریق درخواهید یافت که ایزوگام شما برای بخش های مورد نظرتان کارایی لازم را دارند یا خیر.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام طرح دارعبارتند از: محل نصب ايزوگام ، طرح ايزوگام ، ضخامت و وزن، هزينه و اجرت نصب ايزوگام

انواع مختلف ایزوگام بر اساس تعداد لایه ها و ضخامت تک لایه و دو لایه است. البته برخی دیگر از انواع ایزوگام بر اساس مواد تشکیل دهنده به ایزوگام های پلیمری و دمیده تقسیم می شوند. که مهمترین عامل تفاوت آنها در قیر به کار رفته است. پس از آن می توان به ایزوگام های فویل دار و بدون فویل اشاره کرد. در نهایت نوعی ایزوگام است که به عنوان ایزوگام تزئینی از آن یاد می شود. این نوع ایزوگام در واقع همان ایزوگام طرحدار در تهران است. که در طرح ها و موارد مختلفی پیدا می شود. نصب ایزوگام طرحدار در تهران با مسائل و دقت های ویژه ای همراه است. برای نصب بایستی از نصابان خوش سلیقه و با تجربه استفاده شود. از آنجایی که این نوع ایزوگام ها دارای طرح و بافت های به خصوصی هستند، باید به ترتیب کنار هم قرار گرفتن آنها دقت شود. ایزوگام طرحدار مخصوص فضاهای بیرونی یکی دیگر از پوشش های عایق کاری پیش ساخته با الیاف مصنوعی است که برای مکان های قابل حمل و نقل خارجی مانند بالای سقف ، عرشه ، بالکن و ایوان مناسب است. در مقایسه با سایر ایزوگام ها بر اساس یک ترکیب پلیمر اکریلیک سخت تر با تقویت الیاف پلی الفین ساخته شده است. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است و از آن بیشتر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می کنند و می تواند بهترین جایگزین برای سنگ نمای ساختمان باشد چرا که استفاده از ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان ارزان تر و راحت تر از اجرای سنگ نمای ساختمان است.

شركت ايزوگام نوين با سالها  تجربه در ارائه خدمات فروش و نصب ايزوگام آمادگي خود را جهت فروش و نصب ايزوگام طرح دار در سزيع ترين زمان و ارزان ترين قيمت در كليه مناطق تهران و كرج اعلام مي دارد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *