عایق کاری سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش‌ هایی است که در پروسه ساختمان سازی و یا تعمیرات آن باید توجه زیادی به آن شود. این فضاها به‌ عنوان محیط‌ هایی که در تماس مداوم با رطوبت و نم قرار دارند، از جمله قسمت های بسیار پرخطر از جهت عایق کاری در هر ساختمان به شمار می روند؛ بنابراین بدیهی است که به دلیل وجود این میزان از رطوبت،‌ حتما باید با کیفیت بالایی عایق‌ کاری شوند؛ از این رو لازم است با نصب عایق‌ های رطوبتی همچون ایزوگام از نفوذ رطوبت به قسمت‌ های داخلی ساختمان جلوگیری به عمل آید.

 اما به دلیل اهمیت و حساسیت بالایی که ایزوگام سرویس بهداشتی دارد، جهت عایق کاری آن، حتما باید از ایزوگام درجه یک، با کیفیت بالا استفاده گردد و علاوه بر آن نصب و اجرای ایزوگام نیز در این قسمت باید با دقت بسیار بالا و به صورت کاملا استاندارد انجام شود تا کیفیت نهایی عایق کاری در حد مطلوبی بوده و عمر مفید طولانی داشته باشد. اگر شما نیز می‌ خواهید با نحوه ی اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی در ساختمان های مختلف تهران و کرج، خرید ایزوگام برای سرویس بهداشتی و همچنین مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

خرید ایزوگام سرویس بهداشتی

در ایزوگام سرویس بهداشتی همواره باید چند نکته مهم در نظر گرفته شود که یکی از مهم‌ ترین نکات در عایق کاری سرویس بهداشتی، انتخاب یک ایزوگام با کیفیت و همچنین خرید ایزوگام با کیفیت متناسب با سطح مورد نظر و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود می باشد.

از آنجایی که بر روی ایزوگام در سرویس بهداشتی یک لایه بیرونی مانند سرامیک نیز کار می‌ شود، بنابراین در خرید ایزوگام برای سرویس بهداشتی باید نهایت دقت به خرج داده شود.

بنابراین توصیه می شود که در خرید ایزوگام برای سرویس بهداشتی همواره بیشترین توجه به کیفیت ایزوگام باشد و به هیچ عنوان کیفیت ایزوگام فدای قیمت آن نشود.

اگر شما نیز قصد خرید ایزوگام برای عایق کاری سرویس بهداشتی در مناطق مختلف تهران و کرج را دارید، می توانید با مراجعه به شرکت ایزوگام نوین به عنوان برترین نمایندگی ایزوگام در تهران و کرج، بهترین برندهای ایزوگام موجود در کشور را به صورت اصل و مطمئن از این نمایندگی ها تهیه کنید.

نصب و اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب و اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی حتما باید توسط یک ایزوگام کار ماهر انجام شود و اینن نصاب ایزوگام باید با نحوه ی نصب ایزوگام در سرویس بهداشتی آشنایی کامل داشته باشد.

زمان مناسب برای اجرای ایزوگام در سرویس‌های بهداشتی، بعد از مرحله شیب سازی برای کف، کارهای سیم کشی و برق‌ کاری است.  در انتها کف سرویس بهداشتی با سیمان پوشانده می شود و سپس ایزوگام بر روی آن نصب می گردد.

توجه داشته باشید که در عایق‌ کاری سرویس بهداشتی، علاوه بر این که باید نصب و اجرای ایزوگام به صورت کاملاً درست انجام شود، باید در نصب لایه‌ های بیرونی مثل کاشی و سرامیک نیز نهایت دقت به خرج داده شود، تا نتیجه ی نهایی اجرای عایق کاری کاملا با کیفیت باشد.

مجموعه ایزوگام نوین برای نصب و راه اندازی ایزوگام در سرویس های بهداشتی در تهران و کرج، از مجرب ترین ایزوگام کارهای موجود در این مناطق استفاده می کند تا بتواند بالاترین کیفیت ایزوگام کاری در این قسمت را به مشتریان خود تحویل دهد.

مراحل اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی

نحوه ی اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی با اینکه ساده است، اما دارای نکاتی بسیار مهم است که حتما باید در هنگام نصب ایزوگام رعایت شود.

نکات زیر شامل مواردی هستند که از ابتدا تا انتهای مراحل اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی باید رعایت شوند:

۱) در مرحله اول مساحت سرویس بهداشتی باید محاسبه گردد و در برآورد مقدار ایزوگام مصرفی، این نکته باید مد نظر قرار گیرد که عایق باید، هم در کف سرویس بهداشتی پهن شود هم در دیواره‌ ها استفاده گردد.

۲) به دلیل اهمیت بسیار بالای عایق کاری سرویس بهداشتی، حتما باید یک برند ایزوگام خوب برای سرویس بهداشتی انتخاب شود و همچنین نوع و جنس ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی نیز باید در هنگام خرید مد نظر قرار گیرد.

۳) سطح مورد نظر برای عایق کاری در سرویس بهداشتی باید زیر سازی شود، زیرسازی سطح زیرین ایزوگام مورد استفاده درسرویس بهداشتی، به نظر ساده است، اما در نتیجه ی نهایی و کیفیت نصب ایزوگام بسیار تاثیر گذار است.

در همین مرحله باید شیب کف به سمت چاه نیز رعایت شود. از آنجا که ریختن ملات در کف، موجب گرفتگی چاه می‌ شود؛ از قبل باید تمهیداتی برای آن در نظر گرفته شود.

در مورد زیرسازی، حتما باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که اگر برای زیر سازی سطح زیرین عایق کاری سرویس بهداشتی از سیمان استفاده شود، حتما باید صبر شود تا سطح کار کاملا خشک شود؛ سپس باید کار نصب ایزوگام انجام گیرد.

۴) به جز لوله مربوط به توالت فرنگی، باقی لوله ها، باید برش داده شوند، نحوه تشخیص لوله توالت فرنگی نیز بسیار ساده است، به این صورت که لوله دوازده سانتی متری مربوط به توالت فرنگی است.

۵) در این مرحله به دلیل وجود حرارت در حین اجرای عایق کاری، باید لوله‌ های آب گرم و آب سرد با گچ پوشش داده شوند؛ چرا که دمای بالای محیط حین اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی، ممکن است لوله‌ ها را مورد آسیب قرار دهد.

۶) در مرحله بعد سطح سیمانی باید به خوبی با قیر و گونی پوشش داده شود، پاشیدن قیر بر روی زیرسازی به منظور چسبنده تر شدن سطح برای اجرای ایزوگام می باشد.

۷) عایق‌ های ایزوگام باید برش داده شوند. در برش ایزوگام برای سرویس بهداشتی باید به اندازه‌ های مورد نیاز برای داخل لوله فاضلاب یا کف شور نیز توجه شود. برای سطح کلی کار نیز باید قطعات بزرگتری از ایزوگام برش داده شود.

۸)  در مرحله ی بعد، باید با استفاده از حرارت، قطعات ایزوگام روی سطح کار چسبانده شوند و در نصب ایزوگام به دیواره ها و قسمت های عمودی، باید توجه بیشتری شود.

از آنجا که عایق کردن سرویس بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد، باید تمامی این مراحل با دقت و به درستی انجام شوند و در انجام هیچ کدام کوتاهی نشود.

در نمایندگی های ایزوگام نوین در مناطق مختلف تهران و کرج تمامی مراحل اجرای ایزوگام در سرویس بهداشتی به صورت کاملا استاندارد و اصولی توسط ایزوگام کار حرفه ای و مجرب انجام می گیرد.

ارتفاع ایزوگام سرویس بهداشتی

با این که استفاده از کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی خود به نوعی می تواند یک عایق رطوبتی محسوب شود، اما عایق اصلی ایزوگام است و محافظت اصلی از رطوبت توسط ایزوگام انجام می‌ شود.

در هنگام اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی نیز باید اجرای ایزوگام در کف سرویس بهداشتی و دیواره های سرویس بهداشتی به صورت عمودی تا ارتفاع حداقل ۱۸۵ سانتی‌ متر در نظر گرفته شوند. ایزوگام کار حتما باید در اجرای اصولی ایزوگام این ارتفاع را رعایت کند.

مزایای ایزوگام سرویس بهداشتی

برای عایق‌ کاری سرویس های بهداشتی روش‌ های گوناگونی وجود دارند. اما در مقایسه با عایق‌ های دیگر، ایزوگام مزایایی دارد که مزایای استفاده از ایزوگام در سرویس بهداشتی نسبت به دیگر عایق‌ ها عبارتند از:

– تمیزی کار نسبت به عایق کاری با قیرگونی بیشتر است.

– وزن ایزوگام نسبت به عایق‌های دیگر سبک تر است.

– قیمت ایزوگام نیز نسبت به برخی عایق‌ های رطوبتی دیگر مانند عایق های نانو به صرفه‌ تر است.

مشکلات احتمالی ایزوگام سرویس بهداشتی

یکی از مشکلاتی که ممکن است در اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی پیش آید، مربوط به نصب لایه بیرونی مانند سرامیک بر روی ایزوگام است. به این ترتیب که ممکن است کاشی و سرامیک به خوبی بر روی سطح عایق‌ کاری شده، نچسبند. در مواقعی که اجرای ایزوگام در این محل به درستی انجام نشده باشد و یا در نصب لایه بیرونی، نکات و قوانین استاندارد رعایت نشود، ممکن است این مشکل به وجود آید.

رفع مشکل ایزوگام سرویس بهداشتی

در پیشگیری از ایجاد مشکلات مختلف در اجرای ایزوگام در سرویس های بهداشتی، رعایت نکات و موارد زیر بسیار ضروری هستند:

– انجام زیرسازی درست

پیش از نصب ایزوگام، سطح زیر کار باید به درستی زیرسازی شود. هر چه سطح مورد نظر، بهتر زیرسازی شده باشد، ایزوگام در سرویس بهداشتی نیز بهتر بر روی سطح می‌ چسبد و در نتیجه کاشی و سرامیک نیز راحت تر بر روی ایزوگام نصب خواهند شد.

-انتخاب زیرسازی مناسب

برای اجرای صحیح زیر سازی در سرویس بهداشتی باید از روش پرایمر ایزوگام یا سیمان ‌کاری و پرایمر استفاده شود.

– انتخاب ایزوگام متناسب با سطح مورد نظر

ایزوگام باید به خوبی روی سطح مورد نظر نصب شود. بنابراین ایزوگامی که انتخاب می شود، باید استاندارد باشد و وزن و ضخامت مناسبی داشته باشد تا کیفیت عایق کاری در سرویس های بهداشتی و همچنین کیفیت کار نصاب، نتیجه مطلوبی داشته باشد.

-زیرسازی ثانویه جهت اجرای لایه رویی

روی ایزوگام نصب شده، باید یک لایه سیمان نیز کشیده شود. این لایه سیمانی باید به خوبی تمامی قسمت های کف و دیوارها را پوشش دهد. برای این که سیمان به خوبی بر روی ایزوگام بچسبد و به صورت یکدست در بیاید، از تور مرغی یا تور پلیمر نیز باید استفاده شود. با این کار سیمان به خوبی روی ایزوگام نصب می‌ شود.

– کاشی‌ کاری

در نهایت باید یک لایه رویی مانند کاشی یا سرامیک، بر روی ایزوگام در سرویس های بهداشتی اجرا شود. کار کاشی‌ کاری یا سرامیک‌ کاری نیز باید با دقت و مهارت خاصی انجام گید و موجب آسیب به ایزوگام زیرین نگردد.

مجموعه ایزوگام نوین با استخدام ایزوگام های مجرب و کار آزموده در تهران و کرج، تلاش می کند تا با رعایت تمامی نکات و مواردی که در بالا ذکر شد، خدمات ایزوگام در سرویس بهداشتی را با بالاترین کیفیت و کارایی به مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه به جهت آسودگی خیال و اطمینان خاطر مشتریان خود، صحت اجرای عایق کاری ایزوگام در این سطوح را تضمین می کند، بدین ترتیب مصرف کنندگان عزیز نیز می توانند مطمئن باشند که دیگر هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی در تهران و کرج

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی در تهران و کرج نیز مانند عایق کاری سطوح دیگر با توجه به متر مربع ایزوگام مصرفی محاسبه می گردد. اما علاوه بر آن جنس و نوع ایزوگام  و نیز دستمزد روز ایزوگام کار در تهران و کرج نیز بر هزینه ایزوگام در این مناطق تأثیر دارند. از طرف دیگر در عایق کاری سطوح گوناگون، اجرت نصاب ایزوگامـبذای سطوح مختلف متفاوت است و بر این اساس دستمزد نصب ایزوگام در سرویس بهداشتی نیز تعرفه مشخصی دارد.

شما همشهریان عزیز در تهران و کرج می توانید با مراجعه به شرکت ایزوگام نوین یک ایزوگام سرویس بهداشتی مرغوب با بالاترین کیفیت عایق کاری و پایین ترین قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۱ را داشته باشید، چرا که در این مجموعه انواع برندهای ایزوگام های استاندارد به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می شوند و دستمزد نصاب ها نیز به گونه ای محاسبه می گردد که بیشترین صرفه ی اقتصادی را برای مشتریان محترم داشته باشد.

ايزوگام سرويس بهداشتي – سرویس های بهداشتی دارای رطوبت بالایی در خانه ها هستند و همین امر باعث شده است عایق کاری سرویس ها بسیار حائز اهمیت باشد. ایزوگام یکی از عایق هایی است که به این منظور استفاده می شود. روی عایق های سرویس بهداشتی یک لایه بیرونی نصب میشود و به همین دلیل باید در خرید ایزوگام سرویس بهداشتی بیشتر دقت نمایید.

چنانچه ایزوگام با کیفیت خریداری کردید اما برای نصب ایزوگام از متخصص این امر استفاده نکنید. باعث میشود، که نتیجه مطلوبی نگیرید. و چندین برابر خرج و هزینه های شما اضافه شود. آخرین مرحله عایق کاری سرویس بهداشتی نصب لایه بیرونی است، که معمولا کاشی و سرامیک می باشد. اگر در نحوه اجرای آن دقت نکنید، باعث میشود که عایق شما آسیب ببیند.

برای عایق کاری دستشویی و حمام روش های متفاوتی وجود دارد، که هرکدام مزایا و معایبی دارد. مزایای ایزوگام عبارت است از:

به نسبت قیرگونی ايزوگام سرويس بهداشتي تمیزتر است. به طور کلی عایق ایزوگام و قیرگونی متفاوت است و مزایا و معایبی دارد.
وزن ایزوگام سبک است و برای سرویس ها مناسب است.
از طرفی هم قیمت ایزوگام برای عایق کاری سرویس ها مقرون به صرفه است.
بهترين زمان زمان مناسب برای ایزوگام کردن سرویس های بهداشتی ، زمانی که شیب مناسب را ایجاد کردید. و پس از آنکه کارهای تاسیساتی و برقی را انجام دادید، نوبت به نصب ایزوگام می رسد.

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *