آسفالت در لواسان

آسفالت در لواسان
آسفالت در لواسان

 

آسفالت ماده‌ای ترکیبی که حاصل ترکیب ماسه، شن و قیر است، این مواد که جز اصلی و اولیه آن قیرداغ یا سرد است به عنوانی لایه پوششی برای کف خیابان جاده کوچه و پارکینگ و پشت بام به کار می رود. آسفالت انواع مختلفی دارد و بسته به درجه حرارات و رطوبت و کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند.
شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده خدمات آسفالت در لواسان و حومه می‌باشد. این شرکت با بیش از25 سال تجربه در زمینه آسفالتکاری، پیمانکاری آسفالت ، قیر پاشی آسفالت، زیر سازی آسفالت مشغول به فعالیت است. شرکت ایزوگام نوین ارائه دهنده بهترین مواد و مصالح لازم و با کیفیت آسفالت و تکنسین های اجرای متخصص کار اجرای آسفالت شما را انجام می‌دهد.
تمامی آسفالت اجرا شده توسط شرکت ایزوگام نوین با بهترین کیفیت نصب و اجرا شده است به دلیلی تجربه بالای و تخصص تکنسین های اجرای آسفالت در این حوزه هم اکنون به عنوان برترین شرکت نصب، اجرای آسفالت در محدوده لواسان جای گرفته ایم.برای مشاوره و ثبت سفارش آسفالت، اجرای آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت و قیر پاشی آسفالت در محدوده لواسان با ما تماس بگیرید.
09123495288
09353495288
شرکت ایزوگام نوین به عنوان برترین شرکت در زمینه ارائه خدمات آسفالت در محدوده لواسان و حومه و به خصوص استان تتهران و البرز است. کیقیت مواد و اجرای آسفالت در محدوده لواسان ، استان تهران و استان البرز و همچنین مهارت فنی تکنسین های شرکت ایزوگام نوین به عنوان ضمانتی بر این اعتبار است که طی سالها به دست آمده و ما وامدار این اعتماد هستیم.

 

آسفالت در لواسان:

 

درباره آسفالت؟
آسفالت به معنای امروزه یعنی پوششی از قیر و سنگ مفهوم جدیدی است که بعد از کشف نفت اختراع شده است. در قدیم جاده ها را سنگفرش میکردند هم اکنون در بسیاری از کشور ها سنگفرش هایی قدیم مربوط به قرون نوزده و بیستم وجود دارد اما آسفالت مفهوم جدیدی است که بعد از جنگ جهانی دوم در شهرسازی رواج پیدا کرد. این مواد که راحت تر و به صرفه تر از سنگفرش است کم کم جایزین سنگفرش شد تا جایی که در حال حاضر هیچ جاده ای بدون آسفالت در هیچ کشوری وجود ندارد. به مرور زمان کشورها دریافتند که میتوان جاده های کوچک درون شهری را با موادی خارجی مانند شن و ماسه قیر بپوشانند تا هم جلوه زیبا تری داشته باشد و هم ایمن شود.
شرکت ایزوگام نوین در خدمت شماست برای سفارش خدمات ایزوگام نوین، خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی آسفالت، آسفالتکاری، قیر سازی آسفالت، قیر پاشی آسفالت در استان تهران و البرز و به خصوص در محدوده لواسان و حومه با شماره های زیر تماس بگیرید.
09123495288
09353495288
مواد مصرفی در شرکت ایزوگام نوین از بهترین و با کیفیت ترین در.نوع خود هستند. تلاش ما در شرکت ایزوگام نوین لواسان این است تا بهترین خدمات آسفالت را با بهترین و نازلترین قیمت به شما ارائه دهیم.
هزینه انجام آسفالت در محدوده لواسان
1-اندازه سطح مورد نظر: مهمترین شاخص تاثیر‌گذار روی قیمت تمام شده آسفالت مساحت سطح مورد نظر است. زیرا هر چه این سطح کوچکتر باشد میزان مواد و مصالح مورد استفاده و تعداد روزهای کاری کمتر می شود
2- هزینه زیر سازی شامل خاکبرداری و کوبیدن :دومین عامل تاثیر گذار بر هزینه تمام شده آسفالت هزینه زیرسازی است زیر سازی به معنای آماده سازی زمین است این بخش خود شامل خاکبردای و مسطح سازی است که در مرحله اول خاک زمین را برمیدارند و بعد شروع به مسطح کردن آن می‌کنند تا زمین آماده مراحل بعدی شود. این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با دقت بالا انجام شود زیرا در این بخش باید به مسائلی از قبیل شیب سازی، پاک کردن زمین از سنگ و گیاه و ریشه توجه ویژه شود. هر چقدر فضای مورد نظر نا هموار باشد انجام این مرحله پیچیده تر و سخت میشود و مدت زمان بیشتری را به خو د اختصاص می‌دهد.
3-اجرای آسفالت و قیرپاشی: در این مرحله از آسفالت باید مواد مورد نظر یعنی شن و ماسه و قیرداغ یا سرد را روی سطح مورد نظر پخش شود و بعد با استفاده از ماشین الات سنگین که غلتک های بزرگ و بتنی به آنها وصل است موارد روی سطح بکوبیم تا هم پخش شود و هم بچسبد.
شرکت ایزوگان نوین در استان تهران و البرز و محدوده لواسان ارائه دهنده خدمات آسفالت، پیمانکاری آسفالت، زیر سازی اسفالت، قیر سازی آسفالت و … است. هم اکنون و بدون فوت وقت با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های مجرب و کارآزموده در خدمت شما باشند.
09123495288
09353495288

Rate this post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *